• [RPG] The deadly seance.


    Deze RPG heb ik bedacht met Seneca

    Met tien personen leven we in een villa. Ieder persoon mag maar één personage spelen. Zo zijn er uiteindelijk vijf jongens en vijf meisjes. Wanneer een seance bijna fataal afloopt blijkt iedereen vast te zitten in de villa. Enkele mensen kunnen met geesten communiceren, raken bezeten of worden ineens heel anders. Het word een race tegen de klok om in leven te blijven. Want, zodra de nacht valt is iedereen die alleen is niet langer veilig.

    Lijst als je wilt joinen :

    Naam & Achternaam :
    Leeftijd (Liefst 15 t/m 20):
    Karakter :
    Uiterlijk+Foto:
    Rol:
    Extra:


    Lijst jongens :

    Aria4dreams - Cole Halliwel.
    BEARD - Dwayne Richard Hayes van Canto.
    Bear - Dean Hendrikson
    Sanjit Wolf Laurens.
    GoldenWing Levon Smith.



    Lijst meisjes :

    Seneca - Meghan Hoyt.
    xJennii - Gianna Truerua.
    Elements - Audrey Taylors
    Avox - Thura Toxa

    Bear - Haley Stephenson

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 20:45 ]

    Naam & Achternaam : Wolf Laurens
    Leeftijd (Liefst 15 t/m 20): 17
    Karakter : Wolf is een mysterieuze en fraaie jongen, die zich wat afstandelijk van de groep houd. Hij wilt graag contact maken met anderen, maar word steeds teruggetrokken door een onbekend iets. Hij denkt nuchter na en is enorm intelligent. Als hij met iemand een band kan scheppen, kan je hem een trouwe vriend noemen, die veel voor je over heeft.
    Uiterlijk+Foto: foto
    Rol: Wolf besteft niet altijd dat er geesten zijn die hem iets proberen aan te doen. Hij ziet ze dan ook niet, maar voelt ze meestal aan. Hij probeerd ermee om te gaan, maar het gaat niet makkelijk. Het brengt een angst bij hem op.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Naam & Achternaam : Levon Smith.
    Leeftijd (Liefst 15 t/m 20): 18
    Karakter: Levon is een ruige jongen die weinig tegenspraak duld. Enkel voor zijn vriend kan hij nog min of meer respect opbrengen maar dat is ook niet altijd het geval. Hij gaat recht op zijn doel af en zal ieder –desnoods hardhandig – aan de kant schuiven.
    Uiterlijk+Foto: Foto.
    Rol: Levon kan sporen zien die aantonen waar geesten zijn geweest en wat hun bedoeling was. Enkel als er voor hem een voordeel uit te halen valt let hij erop.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 16:18 ]


    Stand up when it's all crashing down.

    yee wanneer kunnen we beginnen?


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Nu, ik begin wel. :p

    Gianna Truerua.

    Rustig lakte ik mijn nagels terwijl ik even zuchtte. Ik werd zo langzamerhand gek.. Het was anders nu mijn moeder was overleden. Af en toe kwam ze nog langs in de villa en maakte we pret met iedereen, maar nu.. Nu was ze gestorven. Een kleine traan rolde over mijn wang. ' Wist ik maar waarom, ' fluisterde ik zachtjes, terwijl ik mijn nagels met trillende handen verder lakte..

    Kom op :p
    Verder gaan (yeah)

    cole halliwel

    Rustig zat Cole in de woonkamer een boek te lezen. Het was misschien saai maar hij hield er gewoon van om soms gewoon een boek te lezen. Na een tijdje besloot hij wat drinken te halen en legde hij zijn boek neer. Het viel hem even op dat het stil was. Maar al snel bedacht hij dat het toch niet lang zou duren.

    (sorry ik heb geen inspiratie)


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    ( Aria, de sceance moeten ze nog houden he. Dit hoeft niet bepaald met ieder personage, maar je weet wel. )

    Gianna Truerua

    Ik stopte met mijn nagels te lakken toen ik Cole langs zag lopen. ' Schenk ook wat voor mij in alsjeblieft? ' vroeg ik hem, en trok een pruillip. Ondertussen zat ik na te denken. Er was altijd verveling. Iedereen ging zijn gang, en niemand kwam ooit eens bij elkaar.. Waarom niet? Er moest toch iets leuks zijn om te doen in dit huis? Ik zette de tv aan. Het stond op een spirituele zender. ' Glaasje draaien is levensgevaarlijk, maar dit kan ook een uit weg bieden voor een hoop antwoorden die je wilt hebben, ' zei een korte, dikke vrouw met een brilletje op de tv. Ze hield een ouija bord vast. Ik bleef er naar kijken. ' Antwoorden die je wilt hebben, ' fluisterde ik haar na. ' Onzin joh, ' zei ik direct daarna, en deed de tv uit. Wat liet ik me ook weer mee slepen door dat zweverige gedoe.

    HALEY

    Ik grinnikte en keek Dean met een glimlach aan, "Dean, dat is best gemeen" gaf ik daarna peinzend toe. "kom op het word leuk" speels gaf hij me een duw tegen me schouder. "Gianna haar moeder is overleden Dean, we kunnen haar nu niet laten geloven dat er een geest is. Daalijk denkt ze dat het haar moeder is." ik zuchtte en keek naar mijn dekbed "dat is heel sneu, Dean"

    DEAN

    teleurgesteld keek ik haley aan. Ik had wel verwacht dat zij mee wou doen. "We kunnen ook Cole laten schrikken". Met een iet wat geiriteerde blik keek haley me aan "word volwassen" mompelde ze boos en stond op. "wat?" vroeg ik haar. Ik stelde het alleen maar voor. "ik ga naar living" zei ze snel en draaide zich om. Binnen een paar seconden hoorde ik haar voetstappen door de gang heen stampen.


    Trust me. I'm the doctor

    Cole Halliwel

    Verbaast keek Cole op toen hij de stem van Gianna hoorde. Hij had haar nog niet gezien en zag nu ook dat ze nagels aan het lakken was. Hij rolde met zijn ogen. Natuurlijk snapte hij niet waarom tijd verspillen aan zo iets. Maar waarschijnlijk hadden vrouwen daar heel andere gedachten over.
    ´Natuurlijk´ zei hij rustig. Hij pakte twee glazen en goot er wat drinken in. Daarna liep hij naar Gianna toe en zette bij haar neer. Hij vond het wel zielig voor haar dat haar moeder was overleden. Daarom zei hij er verder niets over.
    Rustig keek hij om naar het tv scherm terwijl Gianna zei dat het onzin was. ´Je weet maar nooit als je niet uitprobeert´ zei hij grijnzend terwijl hij weer verder liep naar zijn boek. Onderweg zag hij Haley en knikte als begroeting.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Haley

    Nadat ik Cole kort begroet had liep ik naar de woonkamer waar Gianna zat. "hoi" zei ik vlug en liep door naar een van de kastjes. Behendig opende ik een van de laden en Pakte er mijn boek uit. Met mijn ogen gericht op de achterkant ,altijd als ik mijn boek pak lees ik de achterkant, liep ik naar de bank toe en ging naast Gianna zitten. "hoe is het?"


    Trust me. I'm the doctor

    Gianna Truerua

    Ik nam een slok van mijn glas water. ' Met mij? Prima, ' grijnsde ik. Ik keek naar haar boek. ' Wat ben je aan het lezen? '

    Meghan Hoyt
    Ik zit op de veranda van het oude huis. Mijn ravenzwarte haren deinen wat mee op de milde wind. Mijn mijn handen frutsel ik wat gedachteloos aan een armbandje. Niemand neemt de moeite me te begroeten, ik dus ook niet om hen iets aan hun neus te hangen. Een zacht zuchtje speelt even met mijn lippen en laat dan weer een stilte vallen. Alleen zijn is lang niet zo erg als het vaak word gedacht. In tegendeel. Je kunt je concentratie richten op belangrijkere zaken. Zoals die boom daar. Ja, zelflol komt tegenwoordig ook al voor.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Haley

    "uhm Reckless" ik glimlachde beleefd naar Gianna "het gaat over deze jongen, Jacob, die in een soort geesten wereld komt" een flauwe grijns verschijnt op mijn gezicht "het is een gaaf boek, het vertelt wat over het leven va. Jacob en van de geesten.... Erg interresant". Mijn ogen liet ik op de televisie vallen, waar een of ander paranormale serie opstond. "wát kijk jij nou weer?!" vroeg ik grinnikend. Dat paranormale gebeuren is dikke bullshit.


    Trust me. I'm the doctor

    Dean

    Met een glimlach kijk ik uit het raam, waardoor ik meghan zie zitten. Ze kijkt echter wat dood voor zich uit. Tijd om daar iets aan te gaan doen, als ik Gianna met rust moet laten. Dan word het meghan. Met een geniepig glimlachje loop ik naar een van de kastjes j. De kamer en trek er een ballon uit, dit word geweldig. Meteen ren ik naar de badkamer en laat de ballon vollopen met water. "meghan je gaat eraan", zo snel als ik was weggerend ren ik weer terug naar het raam. "YO MEGGIE" schreeuw ik me een grijns. Snel laat ik de ballon vallen en kijk vermakelijk naar beneden.


    Trust me. I'm the doctor

    Meghan
    Ze kijkt omhoog als ze haar bijnaam hoort, en proest even als ze de ballon vol water tegen haar gezicht krijgt. Het water glijd door haar lokken, over haar gezicht en doorweekt haar kleding. Verbaasd, bozig en vooral gekwetst staat ze op, en bekijkt ze haar kleding. Ze wringt haar haren uit, en kijkt wat kortaf naar boven. Dan schud ze haar hoofd en rent ze weg, richting de bomen. Beschutting. Ze klimt in een boom en veegt met haar mouw zachtjes haar uitgelopen mascara weg. Wat een sukkel. Niemand lijkt erom te geven dat ze wees is geworden. Niemand vraagt gewoonweg iets aan haar. Nee, alleen zieke grappen kunnen ze met haar uithalen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.