• Twintig jaar geleden, tijdens een ijskoude winternacht en op exact hetzelfde tijdstip worden in een kleine stad twee baby's geboren. Door het gelijktijdig binnentreden van deze wereld, door de poort van leven en dood, delen zij een speciale en magische band, die hen onzichtbaar met elkaar verbind. Deze ketting draagt een bijzondere kracht en is in staat om de twee in samenwerking onverwoestbaar en machtig te maken, maar bij het verkeerde gebruik of het haten van elkaar kan deze voor grote chaos zorgen. Er zit echter nog meer achter, een hele wereld zelfs die de antwoorden heeft en bewaard tot vragen die nog nooit hardop zijn gesteld, maar wel al geschreven staan. Zullen ze elkaar daar ooit vinden en ontdekken wat zij hebben en kunnen? Of sleurt een van de twee de ander mee naar het rijk van de doden als het mis gaat?

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 2:29 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deel 1


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deel 2


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deel 3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deel 4


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Please read! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    *Neemt bladwijzer*
    De laatste tijd verveel ik me 's avonds rond middernacht, als ik nog op emails wacht.
    Dussuh... Die lees is vanavond :Y) En ik laat je wel weten wat ik vind.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    -

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 16:39 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    StoryBelle schreef:
    *Neemt bladwijzer*
    De laatste tijd verveel ik me 's avonds rond middernacht, als ik nog op emails wacht.
    Dussuh... Die lees is vanavond :Y) En ik laat je wel weten wat ik vind.


    Nice, dankjewel! :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.