• PONIES!

You see, this forum is...

Geef toe! Er is meer pony nodig :Y)

Mededeling v.d. mods: Aangezien er de laatste tijd zoveel pony reacties zijn, willen we jullie vragen om deze reacties zoveel mogelijk binnen de daarvoor bestemde topics te plaatsen, aangezien het soms nogal irritaties kan opwekken en er de laatste tijd veel woordwisselingen door ontstaan. Alvast bedankt.

[ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 13:17 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 11 sep 2011 - 23:20 ]

quidquid excusatio prandium pro

Ecanus is zo ondankbaar, geef ik haar een knuffel omdat ze helemaal doorweekt was zegt ze niet eens wat terug (joehoe)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

My last day of childhood: And i'm spending it on ponies.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Jamess schreef:
    Ecanus is zo ondankbaar, geef ik haar een knuffel omdat ze helemaal doorweekt was zegt ze niet eens wat terug (joehoe)

Be nice to my Sam (joehoe) She isn't online. XD

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Dit is zo een offtopic. >.>

Jamess schreef:

En ik krijg er geen 1 ? D; terwijl ik vanochtend regende D: -nou maakte ik die fout expres] en doorweekt op stage kwam D:

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Sudowoodo schreef:
    (...)

En ik krijg er geen 1 ? D; terwijl ik vanochtend regende D: -nou maakte ik die fout expres] en doorweekt op stage kwam D:

-knuffelt je helemaal plat-

NurseJoy schreef:
    (...)

Be nice to my Sam (joehoe) She isn't online. XD

Ooooh -is al stil-

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Jamess schreef:

And I am pleased to inform you that

She's not online! xD

Oh, and ponyhaters:

NurseJoy schreef:
    My last day of childhood: And i'm spending it on ponies.

Wacht word je morgen 18?

Jamess schreef:
    (...)

Wacht word je morgen 18?

Blegh. =_= Just. Blergh.

Malice schreef:
    Dit is zo een offtopic. >.>

Het is een topic over ponies. Het gaat over ponies. Wat is offtopic? Waarom wil je ons weghebben? D:

Jamess schreef:
    (...)
    -knuffelt je helemaal plat-

Now i love you again ;D -Behalve et gedeelte dat je de smurfen alleen leuk vind als je melig ben-

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

RainbowDash schreef:
    (...)And I am pleased to inform you that

She's not online! xD

Love me, I posted pony pics when you were kinda gone ^^

Zeg aub niet dat dit de nieuwe hype word...

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

NurseJoy schreef:
    (...)

Blegh. =_= Just. Blergh.

Srsly? D:

Uneventful schreef:
    Zeg aub niet dat dit de nieuwe hype word...