• Ik was net even aan het rondneuzen tussen enkele verhalen en kwam uit op een Bill Kaulitz love story. En toen dacht ik even bij mezelf van; waar is de tijd dat ik ook zo'n love stories schreef? Waar is de tijd dat ik ook grote fan was van hun? Waar is de tijd dat ze nog 'normaal' en leuk waren in mijn ogen. Oh memories, where'd you go?
    Anyway om dit nuttig te houden; denken jullie ook wel eens als jullie iets zien of tegenkomen of lezen of weet ik veel wat van; "waar is de tijd dat..." ?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ja... Ik mis Bill...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    Ja... Ik mis Bill...

    Ik mis Tokio Hotel in het algemeen soms wel ;x

    Oooooooh, ik ga eens mijn eerste bill verhaal gaan bekijken 8D Bedankt Annelies ;d

    ik mis de tijd dat je tikkertje speelde op het pleintje voor je huis met je buurmeisje, en dan met een hele groep een ijsje halen bij de ijscoman die dan langs kwam rijden.

    jaa, leuke herinneringen C:

    Oh, dat denk ik echt te vaak. Gewoon overal denk ik dat.

    McTrusty schreef:
    Oooooooh, ik ga eens mijn eerste bill verhaal gaan bekijken 8D Bedankt Annelies ;d

    Haha :') staat dat nog online? ;x ik wil Bill stories lezen ('a)

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 22:55 ]

    Abrazo schreef:
    (...)
    Haha :') staat dat nog online? ;x ik wil Bill stories lezen ('a)

    Nee echt niet omg? 793 x gedaan WTFF.

    McTrusty schreef:
    (...)
    Nee echt niet omg? 793 x gedaan WTFF.
    Ik had er van door de duizend keer gedaan en dat was echt slecht. Dat ik zoveel lezers had. Onbegrijpelijk gewoon.

    Btw Annelies blijkbaar, ik heb hetzelfde als bij jou ... en natuurlijk ook nog over andere dingetjes.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    McTrusty schreef:
    (...)
    Nee echt niet omg? 793 x gedaan WTFF.
    Oh ziek.
    Ù And Bill Rock Each Other's World *1*
    Ontworpen door Passerby, 1378 x gedaan

    Enkele regeltjes bij het maken van mij quiz.

    I. Je heet Gaya [in het begin staat *jij* maar ik heb het mezelf makelijker gemaakt.]

    II. Je bent 16 jaar en gaat na de vakantie naar het 5de secundair onderwijs.

    III. Je hebt een zus Chiara en die is een jaar jonger.

    IV. Je ouders zijn gescheiden en je moeder is hertrouwd. Je woont samen met je moeder, stiefvader en zus. Contact met je vader is verbroken.

    V.Het is een Bill lovestory maar dat maakt de titel wel duidelijk denk ik.

    VI. Sofie is je beste vriendin en zit in dezelfde klas als jij voor bepaalde vakken.

    VII. Haters zijn niet welkom.

    VIII. Er worden POV's [Point Of View]gebruikt. Als er niks staat zal het Gaya's POV zijn.

    IX. In het begin ben ik ergens in de fout gegaan door in de jij-persoon te schrijven ipv de ik-persoon.

    X. Ik gebruik echte gebeurtenissen alleen op een ander tijdstip.

    XI. Laat je niet afleiden door de datum! Mijn quizjes suckten een beetje daarom maak ik ze opnieuw

    XII. Ik schrijf altijd bij de uitleg wat er de vorige keer in de uitkomst stond, dat ben je rapper weer mee met het verhaal als het al een tijdje geleden is.

    XIII. Heb ik al gezegd dat haters NIET welkom zijn?

    Dat zal het dan ongeveer zijn hihi nouja veel plezier in het maken en laat een reactietje achter als je tijd voor me wil maken teminste en nu we over reacties bezig zijn, negeer de oude die klopen niet echt meer

    !!!!!!!!!Succes!!!!!!!!!!

    Hugz

    NaaN


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh ja!
    Ik mis ook wel de oude TH sfeer.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jaaaa.
    Ik had ook zo'n story van 100nogwat delen die heeel vaak gemaakt werden.


    Your make-up is terrible

    @ Passerby; oh god die uitleg!

    Kingcrawler schreef:
    @ Passerby; oh god die uitleg!
    Triest, naïef en onervaren noem ik dat. En die naam? Hoe kwam ik in godsnaam daar op?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Triest, naïef en onervaren noem ik dat. En die naam? Hoe kwam ik in godsnaam daar op?

    Dankzij die tijd kennen we elkaar wel hè, toch goed ergens.

    Springfield schreef:
    Oh ja!
    Ik mis ook wel de oude TH sfeer.


    I love you Tim