• Ik mag een nieuwe stijltang kopen, welke moet ik kiezen?
    Of weten jullie nog een andere goede stijltang?

    ??????


    1
    http://www.becooz.be/ecom/nl/shops/Ecom/Becooz/801329_BABYL__ONTKRULT__ST87E

    2
    http://www.becooz.be/ecom/nl/shops/Ecom/Becooz/801200_BABYL__ONTKRUL__ST26E


    3
    http://www.becooz.be/ecom/nl/shops/Ecom/Becooz/801785_BABYLISS__ONTKRUL__ST227E



    4
    http://www.becooz.be/ecom/nl/shops/Ecom/Becooz/801664_BABYLISS__ONTKRUL__LP90E

    Wat denken jullie van 1,2,3 of 4

    ;)xD(hoera):D(Y)

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 21:47 ]

    Die derde zou ik niet kopen, want het is toch niet goed om op nat haar te gebruiken. Ik heb zo ene van Remington en dat gebruik je toch nooit.. Je haar blijft trouwens niet stijl als je het nat stijlt
    En voor uitleg over die platen en dergelijke zou ik advies vragen aan een verkoper die daar iets van weet..
    Van een stijltang of krultang koop ik wel altijd een iets duurdere, omdat die beter zijn werd mij verteld. Maar Babyliss is wel een goed merk, dus ik weet niet..

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 21:46 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik denk dat nummer 4 wel goed is.


    your eyes are like stars in the night.

    Negligible schreef:
    Die derde zou ik niet kopen, want het is toch niet goed om op nat haar te gebruiken. Ik heb zo ene van Remington en dat gebruik je toch nooit.. Je haar blijft trouwens niet stijl als je het nat stijlt


    ja dat weet ik dat ging ik ook niet gebruiken maar ik weet gewoon niet goed welke ik moet kopen. Misschhien is de derde een goede stijltang buiten dat ik het niet op nat haar ga gebruiken

    b114 schreef:
    (...)

    ja dat weet ik dat ging ik ook niet gebruiken maar ik weet gewoon niet goed welke ik moet kopen. Misschhien is de derde een goede stijltang buiten dat ik het niet op nat haar ga gebruiken

    Het is van hetzelfde merk als van die andere, dus ik denk dat ze allemaal wel aardig goed op elkaar gaan lijken qua kwaliteit. Er zit natuurlijk wel een groot prijsverschil in


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Poseidon schreef:
    Ik denk dat nummer 4 wel goed is.


    Die had ik ook gezien, maar daar kwam stoom uit, voor mensen die dus echt krullen hebben, zei die mevrouw :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Gaelic schreef:
    (...)

    Die had ik ook gezien, maar daar kwam stoom uit, voor mensen die dus echt krullen hebben, zei die mevrouw :')

    Er staat ook bij dat het met stoomfunctie is :p
    Dus als je niet echt hele krullen hebt, dan zou ik die niet kopen..
    Ik zou voor de eerste gaan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gaelic schreef:
    (...)

    Die had ik ook gezien, maar daar kwam stoom uit, voor mensen die dus echt krullen hebben, zei die mevrouw :')


    Ik heb echt krullen ;dxD

    Negligible schreef:
    (...)
    Er staat ook bij dat het met stoomfunctie is :p
    Dus als je niet echt hele krullen hebt, dan zou ik die niet kopen..
    Ik zou voor de eerste gaan


    Ik heb echt hele krullen xD
    Dus misschien is die dan wel goed?

    Negligible schreef:
    Die derde zou ik niet kopen, want het is toch niet goed om op nat haar te gebruiken. Ik heb zo ene van Remington en dat gebruik je toch nooit.. Je haar blijft trouwens niet stijl als je het nat stijlt
    En voor uitleg over die platen en dergelijke zou ik advies vragen aan een verkoper die daar iets van weet..
    Van een stijltang of krultang koop ik wel altijd een iets duurdere, omdat die beter zijn werd mij verteld. Maar Babyliss is wel een goed merk, dus ik weet niet..

    Ik heb zelf een stijltang die je zowel op droog als op nat haar mag gebruiken. Het was één van de goedkoopste, maar de mensen achter de kassa raadde ons die aan omdat die echt goed was dus ... Alleszins, het is beter om het niet op kletsnat haar te gebruiken (zei de verkoper) maar op handdoekdroog haar mag je die heus wel gebruiken en dan is het niet slecht voor je haar.

    Anyway; Babyliss heeft gewoon goede stijltangen. Ga gewoon eens naar de winkel en vraag om raad bij de verkoper/verkoopster. meestal weten zij wel welke goed is en welke er niet zo goed is.

    Abrazo schreef:
    (...)
    Ik heb zelf een stijltang die je zowel op droog als op nat haar mag gebruiken. Het was één van de goedkoopste, maar de mensen achter de kassa raadde ons die aan omdat die echt goed was dus ... Alleszins, het is beter om het niet op kletsnat haar te gebruiken (zei de verkoper) maar op handdoekdroog haar mag je die heus wel gebruiken en dan is het niet slecht voor je haar.

    Anyway; Babyliss heeft gewoon goede stijltangen. Ga gewoon eens naar de winkel en vraag om raad bij de verkoper/verkoopster. meestal weten zij wel welke goed is en welke er niet zo goed is.

    Ja, ik weet het, ik heb ook zo ene. En toch raad ik het niet aan, ik merk goed het verschil als ik het stijl op handdoekdroog haar of helemaal droog haar. En het gaat ook sneller pluizen als ik het op nog wat nat haar gestijld heb. Dus ik vermoed dat als je krullen hebt dat ook het geval gaat zijn


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ja, ik weet het, ik heb ook zo ene. En toch raad ik het niet aan, ik merk goed het verschil als ik het stijl op handdoekdroog haar of helemaal droog haar. En het gaat ook sneller pluizen als ik het op nog wat nat haar gestijld heb. Dus ik vermoed dat als je krullen hebt dat ook het geval gaat zijn


    ah oke

    Negligible schreef:
    (...)
    Ja, ik weet het, ik heb ook zo ene. En toch raad ik het niet aan, ik merk goed het verschil als ik het stijl op handdoekdroog haar of helemaal droog haar. En het gaat ook sneller pluizen als ik het op nog wat nat haar gestijld heb. Dus ik vermoed dat als je krullen hebt dat ook het geval gaat zijn

    Dat is wel waar, je haar gaat echt sneller pluizen.
    Vraag gewoon raad in de winkel, ze helpen je wel verder! (: