• Ik ga eens lekker volwassen doen. Ik ga zometeen jungle book kijken, omdat het kan. En omdat het mijn favoriete disney film is, samen met the lion king, tarzan en de reddertjes (die niemand hier kent waarschijnlijk). Ik ben zooo dol op Jungle Book, fuckyeah!



    Als je van beren leren kan, van slimme beren leren kan..

    Wat is jullie favoriete disney film? :'D

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 19:13 ]

    Dursley schreef:
    (...)

    Hahahah, dat heb ik dus ook ja! Ik loop steeds door de school terwijl ik dat nummer van jungle book zing. Gek genoeg zijn er ook nog echt mensen die meedoen! Haha, disney is gewoon té leuk! _O_

    Ik was laatst disney karaoke aan het zingen met een vriendin. Kende het helemaal uit mijn hoofd hahaa. Sommige sprookjes vind ik gewoon echt zielig! Zo zat ik bijvoorbeeld laatst met mijn oppaskindje Belle en het Beest te kijken. Ik begreep het verhaal vroeger nooit omdat ik bang was voor het pratende orgel. Ik had echt helemaal tranen in mijn ogen toen ik voor het eerst aan het opletten was, terwijl mijn oppaskindje half in slaap viel hahaa.


    i put the fun in funeral

    DE REDDERTJES _O_

    ik vind Jungle Book zo geweldig. :3


    Destroy what destroys you.

    De reddertjes ken ik wel... Mijn favoriete disney filsm blijven Robin Hood & Frank & Frey <3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Mijn favoriets is Brother Bear (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Wie kent de reddertjes nou niet? (cat) RESCUE RANGERS.


    All was well.

    Broomstick schreef:
    Wie kent de reddertjes nou niet? (cat) RESCUE RANGERS.


    Niemand bij mij op school kent ze! Echt een schande! Daarom ben ik ook best verbaasd dat zoveel ze kennen hier! _O_

    Dat liedje is echt zoo fa2, ik ga altijd helemaal los als ik melig ben...!! -aa- xD

    Ik vond Jungle Book altijd geweldig. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ehm... de klokkenluider van de Notre Dame :D De reddertjes heb ik trouwens wel eens gezien, maar ik kan me niet meer herinneren waar het over ging.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Toboe schreef:
    The Lion King is mijn favoriet en I love Disney!


    I love you Tim

    de reddertjes *O*

    Ik keek altijd graag naar: The Lion King (1,2 and 3), De kleine zeemeermin (1 en 2), Frank&Frey (vond ik altijd vet zielig) en Tarzan natuurlijk (bloos)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.