• Het lijkt wel herfst ._____. en het maakt me depressief HAHA. Het is gewoon nog zomer maar dat kan ik me nu echt niet voorstellen. ):


    To infinity and beyond •

    Mayfly schreef:
    Ik hou niet van zomer en warmte en zon, maar van al die regen en grijze wolken word ik ook best depri, ja. :')

    Aan de ene kant vind ik het niet zo erg. Ik vind de herfst wel iets heel moois hebben, zoals ieder seizoen wel haar eigen bijzonderheden heeft. Maar na een tijdje, wanneer de dagen echt donkerder beginnen te worden, wordt de sfeer wel een beetje mistroostig.


    i put the fun in funeral

    SmugFace schreef:
    Aan de ene kant vind ik het niet zo erg. Ik vind de herfst wel iets heel moois hebben, zoals ieder seizoen wel haar eigen bijzonderheden heeft. Maar na een tijdje, wanneer de dagen echt donkerder beginnen te worden, wordt de sfeer wel een beetje mistroostig.


    Stop trying to control everything and just let go.

    Horan schreef:
    Idd! Ik waaide net bijna weg en dat wil wat zeggen :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maat, ik had een dikke trui aan en een sjaal, en ik heb het het grootste deel van de dag koud gehad. .__.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik hou van de herfst :X


    "Ignite, my love. Ignite."

    Welke zomer?


    No growth of the heart is ever a waste

    Same here. Ik hou van de herfst, maar niet van de kou. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja echt he!! Vandaag waaide het super hard o.o bah en ik ben al depressief dervan xs

    Ja, haha. Het regent de hele dag al en het waait keihard.
    Het enige waardoor het nog een beetje zomer is, is dat het niet zo koud is.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Het regent hier hard.
    Maar ik moest naar de bieb(ong 20 min fietsen)
    Dus mijn moeder zei, neem de hond mee.
    Ik had op internet gezien dat de bieb nog open was enzo
    Kom ik doornat bij de bieb aan. Zijn de tijden veranderd en was de bieb dicht
    dus weer helemaal terug door de regen:((no_chears)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik hou van dit weer, ik vind het gezellig (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    AshKetchum schreef:
    Ja echt omg ._.
    Vannacht ging het hier tekeer, niet normaal. Paar uur lang echt stortbuien gewoon ._.
    En nu waait het :x


    same here


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James