• Mijn moeder en d'r vriend zitten de laatste paar dagen nogal in de stress. Nou wou ik ze dus (op mijn kosten als verassing) ergens heen sturen.
    Een bioscoopbon is géén optie, geld is voor mij geen punt want ik geef er neit veel om, maar mijn budget is niet bepaald groot, dat wel.
    Lang verhaal, maar het komt er op neer dat ze sowieso pas over een week echt iets kunnen doen dus er is geen haast bij.
    Anyone ideas?



    Btw, Marleen ontkent dat ze schattig is, vertellen jullie haar even dat ze weldegelijk schttig is? (cat)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 21:23 ]


    Let it come and let it be

    Centerparks. :Y)

    En Marleen is een cutey, dat wel. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik weet helaas geen idee.
    En nee ze is niet schattig.


    -

    Genius schreef:
    Ik weet helaas geen idee.
    En nee ze is niet schattig.

    Ja, iets van centerparks of een verwenbon voor een massage of modderbad of dergelijke. Mijn vriend heeft iets gedaan voor mij, een bad in speciale melk met champagne en aardbeien en een peeling achteraf. Heel erg leuk en ontspannend! Kost rond de €45..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    BEARD schreef:
    Centerparks. :Y)

    En Marleen is een cutey, dat wel. *O*

    Wat is Centerparks? (cat)


    Let it come and let it be

    Ze is schattig, want ze lijkt op mij. So obvious (cat)


    (joehoe)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Een weekendje B&B? Maar daar moet je wel van houden.. en het kan wat kosten. Geen idee.
    & oh she's adorable. (:

    Ga naar de anwb, ze hebben daar van die leuke doosjes vol met dingen voor twee personen, zoals bv een weekend naar een spa, of gewoon een leuk etentje, een bed&breakfast enal. Dan kunnen ze nog zelf de plek kiezen ook ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ehhm.. Misschien een spa? Of een museum, golf, bowlen... Ik heb echt geen flauw idee hebben wat mijn ouders leuk zouden vinden hahaa. Ik weet trouwens niet of dit binnen je budget valt.
    En ja, zeer schattig.


    i put the fun in funeral

    Ecanus schreef:
    Ga naar de anwb, ze hebben daar van die leuke doosjes vol met dingen voor twee personen, zoals bv een weekend naar een spa, of gewoon een leuk etentje, een bed&breakfast enal. Dan kunnen ze nog zelf de plek kiezen ook ^^

    Dat is best een goed idee ja! :3


    Let it come and let it be

    neh sorry ze heeft wel mooi haar maar je kan gwn altijd een moooi etentje maken?


    Harry's eyes could get you pregnant. I swearr

    Iets dat niet veel geld gaat kosten, wordt volgens mij een beetje moeilijk.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ecanus schreef:
    Ga naar de anwb, ze hebben daar van die leuke doosjes vol met dingen voor twee personen, zoals bv een weekend naar een spa, of gewoon een leuk etentje, een bed&breakfast enal. Dan kunnen ze nog zelf de plek kiezen ook ^^

    + Marleen is über schattig!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Naar zo'n kookworkshop 'fzo :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weirwood schreef:
    Naar zo'n kookworkshop 'fzo :9~

    Dat kan die vriend van m'n moeder wel gebruiken, ja :'D


    Let it come and let it be