• Het is noch halfleeg noch halfvol, het glas is gewoon helemaal vol (bloos)

    Ja, ik moest dit ff posten. Hoe nutteloos het ook is


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Er is nog niet veel bekend van zwarte gaten omdat ze alles opzuigen, dus als je er apparatuur heenstuurt om dingen te meten verdwijnt het gewoon. Het hele glas zou verdwijnen of, bij een kleiner zwart gat, zou er een ruimte onstaan waar 'niets' is op de plek waar je een 'zwart gat' ziet, wat in het water is. Dan zou het dus eerder zoiets worden als '50% zuurstof, 45% water en 5% niets'.
    Maar daar klopt natuurlijk ook niets van. (x


    Ik beschouw dat zwarte ding in dat geval ff als een gewone bal die niks doet ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dumbledore schreef:
    Truth. _O_


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik zeg automatisch altijd het positieve, wat niet betekend dat ik ook zo ben.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    NurseJoy schreef:
    Master Positivity!


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    NurseJoy schreef:
    Master Positivity!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg


    quidquid excusatio prandium pro

    ur absolutelyy right!:S

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Er is nog niet veel bekend van zwarte gaten omdat ze alles opzuigen, dus als je er apparatuur heenstuurt om dingen te meten verdwijnt het gewoon. Het hele glas zou verdwijnen of, bij een kleiner zwart gat, zou er een ruimte onstaan waar 'niets' is op de plek waar je een 'zwart gat' ziet, wat in het water is. Dan zou het dus eerder zoiets worden als '50% zuurstof, 45% water en 5% niets'.
    Maar daar klopt natuurlijk ook niets van. (x

    Nu zou ik toch nooit durven zeggen dat een zwart gat (dat aantrekt) "niets" is. Het is juist zoveel. Het is niet omdat het zwart is dat er niet is, het licht kan er gewoon niet aan ontsnappen. Nujah, whatever hé, een zwart gat in een glas, ik zou me er niet teveel zorgen over maken :P


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Dumbledore schreef:
    Truth. _O_


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    DeSlenderman schreef:



    Maar die glas is al voor meer dan de helft leeg o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dumbledore schreef:
    Truth. _O_


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dumbledore schreef:
    Truth. _O_


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Lol, die kende ik al (:


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Ik zeg altijd dat als je het vult tot de helft het halfvol is en als je vol glas begint op te drinken tot halverwege het halfleeg is.

    McTrusty schreef:
    Ik zeg altijd dat als je het vult tot de helft het halfvol is en als je vol glas begint op te drinken tot halverwege het halfleeg is.

    hmmmm, §õ.õ§

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 12:43 ]


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.