• ik kwam ineens op dit onderwerp toen ik met iemand erover praatte.. oh obviously.. maar wat zou jij doen als je 1 dag een jongen mocht zijn, of voor de jongens een meisje? en wie wou je dan zijn, en wat zou je doen? :'D
    Ik zou eh... ja ik weet het eigenlijk niet -faal-
    ik zou Rebecca black wel willen zijn, en dan een nieuwe single opnemen ofzo. x']

    NEE NEE ik zou Bas zijn en dan naar mij toe gaan en.. ja wie is mij dan eigenlijk? D: dat is eng.. maar oke ik zou Bas wel willen zijn.. en wat ik zou doen.. tsja. x'] -perv minds-

    GEZOCHT!
    Iemand die in wil vallen voor moi! x'D

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 16:54 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik zou ook één of andere hunk uit mijn klas zijn en dan de liefde voor mij aan de persoon wie ik dan eigenlijk ben 's beste vriendin verklaren. Oke, die is raar.


    Smile and live.

    Uneventful schreef:
    Oh fail. Nou ik zou dan Tom Felton willen zijn en een relatie beginnen met mij, ook al is het dan illegaal.

    Taize schreef:
    Ik zou m'n crush zijn, en dan mij zoenen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik zou een knapperd worden en dan naar mezelf opzoek gaan en zorgen dat hij voor me valt. (nerd)
    Of ik zou een bekend iemand worden, Alex Turner of Miles Kane ofzo.

    Kingcrawler schreef:
    Ik zou een knapperd worden en dan naar mezelf opzoek gaan en zorgen dat hij voor me valt. (nerd)
    Of ik zou een bekend iemand worden, Alex Turner of Miles Kane ofzo.

    ALEX TURNER! <3
    Dan zou ik op je vallen! x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    ALEX TURNER! <3
    Dan zou ik op je vallen! x']

    Ik zal het onthouden. (krul)

    Ik zou willen weten hoe het voelt om met een meisje te zoenen enzo :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou willen weten hoe het voelt om met een meisje te zoenen enzo :P

    Dát kan. :'3

    Lekker droog.
    @Kingcrawler, haha je zal het onthouden voor als je 1 dag Alex bent? :') how awesome! Ik zie je wel aan m'n deur verschijnen.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 17:42 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)

    @Kingcrawler, haha je zal het onthouden voor als je 1 dag Alex bent? :') how awesome! Ik zie je wel aan m'n deur verschijnen.


    Ja, hoop er maar niet op. Maar stel dat er een wonder gebeurt dan merk je het wel. :Y)

    Ik zou eender welke jongen willen zijn en dan heel veel water drinken om dan te gaan wildplassen :3


    Get outta my head!

    Ik zou wel iemand van big time rush willen zijn, Acteren en zingen tegelijkertijd en dan ook nog is knap zijn (A) James :9~
    En op tv kijken en jongens dingen doen enzo

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 18:39 ]

    mijn vriendje, om te zien wat the fuck er nu zo geil aan me is :')


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Jesssie schreef:
    De hotste jongen van school en ik zou de hele dag fappen. For sure.


    Ja jij wel!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik weet eigenlijk niet of ik wel een jongen wil zijn. Zelf maar voor één dag.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik zou wel voor 1 dagje Liam Payne willen zijn. Ik wil wel is weten hoe het nu voelt om zo freakin' knap te zijn! :9~


    You never fail, unless you keep trying...