• Ik besloot vandaag om eens heel lief voor mijn buren te zijn. -kijkt naar zijn geluidinstellingen- Wacht, dat kan nog een beetje harder. Oh en de bass kan nog wat hoger. -draait alles wat harder- Achja, wat een heerlijke muziek (bloos) -Stoel trilt onder mijn kont-

    Iemand ook zon leuk kado voor zijn/haar buren?

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 11:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    JA MAN, EEN KUSSENGEVECHT EN DAN DIK HARD GILLEN ;D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Mijn buren kijken altijd naar mij als "Wtf daar komt dat rare kind in d'r zwarte kleren weer aan".

    Zelf hebben ze trouwens (meerdere gezinnen bij elkaar opgeteld) over de 20 krijsende kinderen op de wereld gezet, vinden ze het geweldig smartlappen op het hoogste volume af te spelen om elf uur 's avonds, en verwaarlozen ze hun katten zó dat ik ze altijd eten moet geven (en de kat van onze overbuurman heet ook nog eens 'Hitler'. Dierenmishandeling much...?). Oh, en ze vinden het heerlijk zonder uitnodiging binnen te vallen, want "we zijn toch immers buren, gezellig, koffie-ochtend, buurtbarbecue, leuk leuk leuk." Ffffff-


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Flare schreef:
    Mijn buren kijken altijd naar mij als "Wtf daar komt dat rare kind in d'r zwarte kleren weer aan".

    Zelf hebben ze trouwens (meerdere gezinnen bij elkaar opgeteld) over de 20 krijsende kinderen op de wereld gezet, vinden ze het geweldig smartlappen op het hoogste volume af te spelen om elf uur 's avonds, en verwaarlozen ze hun katten zó dat ik ze altijd eten moet geven (en de kat van onze overbuurman heet ook nog eens 'Hitler'. Dierenmishandeling much...?). Oh, en ze vinden het heerlijk zonder uitnodiging binnen te vallen, want "we zijn toch immers buren, gezellig, koffie-ochtend, buurtbarbecue, leuk leuk leuk." Ffffff-


    Oh my god, kill it with fire! @_@

    Ik haat buren. I'm not a social person. End of story.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.