• 7 oktober ga ik naar Nederland - Moldavië met mijn beste vriendin! *O* Heb de kaartjes net besteld! En ik ga Dirkje heel hard aanmoedigen, want tegen Hongarije scoorde hij ook 2 keer omdat ik in het stadion zat.(A)(nerd)



    Gaat een van jullie binnekort nog naar een wedstrijd? Of, als je niet van voetbal houd, heb je iets ander leuks in het vooruitzicht? (:

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 23:53 ]


    ars moriendi

    Veel plezier alvast.
    Ik wil zo graag naar een wedstrijd van Arsenal maar niemand die ik ken is fan en niemand wil mee(no_chears)(no_chears)(no_chears)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    4 oktober Royal Rupublic, ohyeah.
    En veel plezier!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Super gaaf!
    Dat lijkt me echt zo cool om een keer naar een wedstrijd van het Nederlands eftal te gaan!
    Heel het voetbal kan me niks schelen, maar het EK en WK vind ik wel super leuk!
    Heel veel plezier alvast! (flower)


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Gaaf... Ikke ooook :(


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Een meisje waarmee ik werk was afgelopen vrijdag bij de wedstrijd van het Nederlands Elftal! Maar dat lijkt me echt gaaf om eens naar toe te gaan, dus veel plezier alvast!


    As travars

    10 september verjaardagsfeestje
    En veel plezier alvast, ik vind voetbal niet echt zo leuk...-aa-

    Woaaah gaaf!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    JALOERS IK WIL OOK!
    Ik ga als het goed is met Esther (Futurism) en Anne (Cosmopolite) naar een wedstrijd van Ajax, want Esther zou ons mee nemen (bloos).


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Veel plezier!
    Ik ga waarschijnlijk naar t concert van One Direction!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    Veel plezier!
    Ik ga waarschijnlijk naar t concert van One Direction!


    Oh jaa, daar ga ik ook heen.
    Als alles mee zit.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ATL schreef:
    Veel plezier!
    Ik ga waarschijnlijk naar t concert van One Direction!


    SLOAN.

    1 november het concert van Miles Kane.
    Veel plezier. :')

    Mn moeder is VIP daar :Y)

    haha, sorry, ik vind het leuk om daarover op te scheppen. En ik heb 2 december een concert, van You Me At Six. Ook nog een 19 november, maar ik weet nog niet of ik ga.


    Destroy what destroys you.

    ohja, en ik kijk er naar uit dat ik volgende week naar de show case en presentatie van het nieuwe album van The Drums ga :9~


    As travars

    Oh damn. Ik wil ook gave dingen doen. Bij mij staat er niets op de planning..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.