• Ik heb dus een jongen ontmoet en we hebben ook gezoend.
    Ik ga dus binnenkort wat met hem afspreken, maar ik vraag me dus echt af hoe ik mijn ouders dat moet vertellen? Want ik vind dat echt heel eng, maar ik wil het wel vertellen.
    Ze weten wel wie hij is, want hij heeft me teruggebracht na het uitgaan, dus ze hebben wel een positieve indruk van hem.

    Hoe hebben jullie dat aan je ouders vertelt?

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 22:31 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik zeg gewoon tegen mijn moeder dat er iemand langskomt en dan ziet ze hem wel. Maar mijn moeder is heel vrij in dit soort dingen (bloos)


    -

    Ik vertel het nooit, maar met mijn huidige vriend wisten ze het door mijn tante. De moeder van mijn vriend kan het namelijk heel goed vinden met mijn tante, haha. Die had het aan mijn oma verteld en mijn oma aan mijn mama. Dus op een avond vroeg ze hoe het zat. Was eigenlijk echt niet leuk, omdat ik het nog eventjes geheim wilde houden. We waren ook nog maar 1 of 2 dagen samen en dat vind ik veel te vroeg om te vertellen..

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 7:43 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ''Hoi papa, mag ik bij Kevin slapen dit weekend?''
    ''Wie is Kevin?''
    ''Mijn vriend.''
    ''Doe het wel veilig hé. En veel plezier''

    Zo ging het bij mij (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    niet :') ik had in die tijd heel veel ruzie met mijn ouders en ik had geen zin om daar weer gezeik over te krijgen. (vooral omdat die jongen 19 was)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Tja, mijn moeder kent mij zo door en door dat ze het meteen weet als ik met een jongen heb gezoend :') En mijn vriend en ik kregen verkering op vakantie in Italië en daar zagen we elkaar iedere dag, dus op een gegeven moment viel dat wel op. (:
    Ik zou het gewoon zo doen: "Pap, mam, is het goed als *naam* hier komt?" Of "Pap, mam, is het goed als ik naar *naam* toe ga?" En dan stellen ze vast wel vragen en komen ze er wel achter.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mijn ouders weten altijd binnen 10 minuten wie ik leuk vind xD Hahaha

    Nou, ik zou het gewoon subtiel brengen. Van hoe zouden jullie het vinden als ik een jongen mee naar huis zou nemen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Stonem schreef:
    Euh, ik zeg gewoon altijd: 'Ja dan komt *naam* langs, of ik ga naar *naam* want we hebben afgesproken om film te kijken.' Of zoiets dergelijks dan. Dan weet mijn moeder wel hoe ver 't is :')

    gewoon makkelijk. Mag (naam) bij ons komen eten vanavond?

    moet je doen op een dag die rustig is, als je ouders niet gestrest zijn.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ik heb iemand nieuw leren kennen, ik vind hem leuk en ik wil hem beter leren kennen. En dan de vragen laten komen van je ouders, hoe oud is hij,...


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape

    Ik durf mijn ouders sws niets te vertellen want ze maken me met alles onzker omdat ze me ermee gaan pesten...

    maar ik zou gewoo vertellen, als ze een goede indruk van m hebben:)