• Members of the WAG-gang
    Baildon - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    cule - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Jawaad - Elena - WAG van David Villa.
    Unpretty - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Laberinto - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.
    Retweet - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Futurism - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Cosmopolite - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.

    You guys mean so much to me <3

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 18:58 ]


    Everything is worse without music.

    Cosmopolite schreef:
    (...)

    Ik moet om half 7 op, half 8 de trein. Om 8.45 bij de rechtbank zijn tot 13.45. Dan pauze tot 14.40. Les tot 16.25. Trein van 16.58 zien te halen en eten kopen bij da appie op het station. eten in de trein, omkleden op het werken. Van 17.45 tot 21.45 werken. 22.00 thuis. Heerlijk dagje, haha.
    Waarom zie jij op tegen donderdag.


    Wooow hahaha.
    Ik moet ook om half 7 op, werken van 8 tot 17.00 en 's avonds heb ik introductie op m'n nieuwe school. Maar ik doe dus avond school, dus ik ga wss bij allemaal van die moeders enzo zitten. En ik moet lopen vanaf m'n bus, zo'n 10 min en ik weet niet waar ik heen moet. En dan moet ik 's avonds weer terug lopen in het donker in een stad die ik niet ken en ik ga nou al verdwalen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    En als die introductie lang duurt ben ik dus rond 12 uur thuis, en ik moet de volgende dag om 8 uur weer werken.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Retweet schreef:
    (...)

    Wooow hahaha.
    Ik moet ook om half 7 op, werken van 8 tot 17.00 en 's avonds heb ik introductie op m'n nieuwe school. Maar ik doe dus avond school, dus ik ga wss bij allemaal van die moeders enzo zitten. En ik moet lopen vanaf m'n bus, zo'n 10 min en ik weet niet waar ik heen moet. En dan moet ik 's avonds weer terug lopen in het donker in een stad die ik niet ken en ik ga nou al verdwalen.


    Bij mij ging het ook goed dus bij jou ook. En ik denk niet dat je tussen allemaal moeders komt hoor. Keiveel mensen zijn gezakt dus die gaan allemaal VAVO doen (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Retweet schreef:
    En als die introductie lang duurt ben ik dus rond 12 uur thuis, en ik moet de volgende dag om 8 uur weer werken.


    Blerg das kut. Ik ben vrijdag vrij.(bloos)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    cule schreef:
    Ik ga jullie mijn idee ook wel even sturen want ik heb jullie deskundige mening nodig, woohoo.


    Ik ben benieuwd. (bloos)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Cosmopolite schreef:
    (...)

    Bij mij ging het ook goed dus bij jou ook. En ik denk niet dat je tussen allemaal moeders komt hoor. Keiveel mensen zijn gezakt dus die gaan allemaal VAVO doen (:


    Ja maar iedereen van mijn school gaat overdag, ik ben de enige die 's avonds gaat. En ik weet gewoon niet hoelang het gaat duren, dus straks sta ik daar vast ofzo omdat ik niet verder kan reizen omdat ik in een kut gehucht woon.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Retweet schreef:
    (...)

    Ja maar iedereen van mijn school gaat overdag, ik ben de enige die 's avonds gaat. En ik weet gewoon niet hoelang het gaat duren, dus straks sta ik daar vast ofzo omdat ik niet verder kan reizen omdat ik in een kut gehucht woon.


    Waarom ga je dan ook s'avonds? Je maakt het jezelf ook niet makkelijk. Daar ben ik ook bang voor dat ik vast zit door sneeuw ofzo...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Cosmopolite schreef:
    (...)

    Waarom ga je dan ook s'avonds? Je maakt het jezelf ook niet makkelijk. Daar ben ik ook bang voor dat ik vast zit door sneeuw ofzo...


    Omdat als ik overdag zou gaan ik de hele week naar school moest, en nu maar 2 avonden. Ik krijg geen OV en geen studiefinanciering. Mijn ouders kunnen mijn OV + studie zooi niet betalen omdat we daar het geld niet voor hebben. Ik moet dus wel overdag gaan werken om alles te gaan betalen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Retweet schreef:
    (...)

    Omdat als ik overdag zou gaan ik de hele week naar school moest, en nu maar 2 avonden. Ik krijg geen OV en geen studiefinanciering. Mijn ouders kunnen mijn OV + studie zooi niet betalen omdat we daar het geld niet voor hebben. Ik moet dus wel overdag gaan werken om alles te gaan betalen.


    Oh op zo'n manier. Nee dan snap ik je keuze wel.
    Ik heb echt geluk met mijn ouders die hun hele leven lang voor mijn gespaard hebben en nu gewoon nog steeds heel veel voor me betalen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik mis EC echt niet normaal hard op het moment. Het lijkt wel alsof er zo'n enorme hap uit mijn leven is genomen. Zo BOEM, EC weg.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Cosmopolite schreef:
    (...)

    Oh op zo'n manier. Nee dan snap ik je keuze wel.
    Ik heb echt geluk met mijn ouders die hun hele leven lang voor mijn gespaard hebben en nu gewoon nog steeds heel veel voor me betalen.


    Mijn ouders hebben nooit wat voor ons gespaard, gewoon omdat het geld er niet voor is. Alles wat ik heb gespaard, alles wat ik heb gekocht heb ik van mijn eigen geld gekocht. Ik heb nou al meer dan 3000 euro uit gegeven (laptop,tv,scooter), en ik heb nu nog meer als 1000 euro over. En dat is alles wat ik heb.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Cosmopolite schreef:
    Ik mis EC echt niet normaal hard op het moment. Het lijkt wel alsof er zo'n enorme hap uit mijn leven is genomen. Zo BOEM, EC weg.

    Er is ook een hap uit het EC omdat jij er zo weinig bent =(


    Hope goes lost but never dies.

    Retweet schreef:
    (...)

    Mijn ouders hebben nooit wat voor ons gespaard, gewoon omdat het geld er niet voor is. Alles wat ik heb gespaard, alles wat ik heb gekocht heb ik van mijn eigen geld gekocht. Ik heb nou al meer dan 3000 euro uit gegeven (laptop,tv,scooter), en ik heb nu nog meer als 1000 euro over. En dat is alles wat ik heb.


    Dan komen wij echt van twee compleet verschillende werelden. Mensen zeiken altijd omdat ik alles krijg van mijn ouders. Alsof dat mijn schuld is en ik gedraag me niet verwend vind ik zelf (: Of wel?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Cosmopolite schreef:
    (...)

    Dan komen wij echt van twee compleet verschillende werelden. Mensen zeiken altijd omdat ik alles krijg van mijn ouders. Alsof dat mijn schuld is en ik gedraag me niet verwend vind ik zelf (: Of wel?


    Klopt haha.
    En ik vind niet dat je je verwend gedraagt, anders had ik het wel gezegd. Ik kan er namelijk niet zo goed tegen als mensen hele tijd lopen te pronken met spullen. (bloos)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    cule schreef:
    (...)
    Er is ook een hap uit het EC omdat jij er zo weinig bent =(


    INDERDAAD!

    Ec is sowieso weer een beetje gek, omdat iedereen nu weer naar school moet enzo.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.