• Members of the WAG-gang
    Baildon - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    cule - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Jawaad - Elena - WAG van David Villa.
    Unpretty - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Laberinto - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.
    Retweet - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Futurism - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Cosmopolite - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.

    You guys mean so much to me <3

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 18:58 ]


    Everything is worse without music.

    Voor mij moet het ook altijd tegenvallen dus waarschijnlijk ben ik ook niet van der partij MAAR IK MOET!


    Everything is worse without music.

    Voor mij moet het ook altijd tegenvallen dus waarschijnlijk ben ik ook niet van der partij MAAR IK MOET!


    Everything is worse without music.

    He oke even een serieuze vraag als ik naar Nederland moet reizen gaat ik toch eerst gewoon naar iemand dichts bij me reizen en dan samen verder hoor. Ik ga echt niet lonely naar Nederland. Dus iemand overtuigt mijn mama dan eens aan de telefoon he?


    Tears are words the heart can't say.

    Idd je moet Malissa. Als er niemand van jullie is ga ik ook niet hoor. Ik ga daar enkel verdwalen dan.


    Tears are words the heart can't say.

    Laberinto schreef:
    He oke even een serieuze vraag als ik naar Nederland moet reizen gaat ik toch eerst gewoon naar iemand dichts bij me reizen en dan samen verder hoor. Ik ga echt niet lonely naar Nederland. Dus iemand overtuigt mijn mama dan eens aan de telefoon he?

    als ik ga wil ik dat best doen, maar als ik niet ga weet ik niet of dat zoveel zin heeft (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Laberinto schreef:
    Idd je moet Malissa. Als er niemand van jullie is ga ik ook niet hoor. Ik ga daar enkel verdwalen dan.

    dat zoiezo


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Waarschijnlijk moet ik ook met de trein dan en shit, maar ik kan dat never alleen aangezien ik nog never met de trein ben geweest en shit '-_-


    Everything is worse without music.

    Baildon schreef:
    Waarschijnlijk moet ik ook met de trein dan en shit, maar ik kan dat never alleen aangezien ik nog never met de trein ben geweest en shit '-_-

    Ik snap het wel, en gezien het hoogstwaarschijnlijk toch Rotterdam of Amsterdam wordt.
    Ik hoop R'dam want dan hoef ik maar éen trein maar bij Amsterdam moet ik overstappen dan :/


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Futurism schreef:
    (...)
    Ik snap het wel, en gezien het hoogstwaarschijnlijk toch Rotterdam of Amsterdam wordt.
    Ik hoop R'dam want dan hoef ik maar éen trein maar bij Amsterdam moet ik overstappen dan :/

    Ja en ik moet drie keer over stappen no mather what '-_-


    Everything is worse without music.

    Baildon schreef:
    (...)
    Ja en ik moet drie keer over stappen no mather what '-_-

    poor you (huil)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Yeah dude, kijk als ik gewoon rechtstreeks kon was het waarschijnlijk no problem ):


    Everything is worse without music.

    indeed, I get it


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    idd ik zit ook met overstapigingen sowieso. alleen al die in Be en dan die in Nl.


    Tears are words the heart can't say.

    Mijn oma komt vrijdag naar huis. N 7 weken.


    Tears are words the heart can't say.

    oh echt? Super!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind