Hoe krijgen jullie inspiratie voor story's. Ik soms door muziek, of foto's, of gebeurtenissen. Maar meestal als ik ondersteboven ga hangen op me stoel, zo kan ik goed nadenken. Vraag me niet waarom, maar het werkt, haha (: en nu jullie <3.
-
4 sep 2011 - 18:554 sep 2011 - 18:56
Muziek, fanvids, foto's,...
"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson
4 sep 2011 - 18:56Ik heb ooit in de jaren wel eens een idee. Maar als ik een idee krijg en het ga uitdenken dan lijkt alles weer op een film. ;________;
4 sep 2011 - 18:57Muziek, soms popt het gewoon in mijn hoofd op, dingen die ik tegenkom, foto's, films, series, tv, door zoveel eigenlijk.
4 sep 2011 - 18:58Muziek, in mijn gedachten verdrinken, random lopen en dan ineens ping! Krijg ik een idee/inspiratie (bloos)
Every word written is a victory against death | Michel Butor
4 sep 2011 - 18:58Het komt gewoon 8D
Gewoon BOEM inspiratie:Y)“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
4 sep 2011 - 18:59Lezen, wandelen, muziek, foto's.
[ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 19:01 ]
OTP: won't stop 'till we surrender...
4 sep 2011 - 18:59Vaak door weheartit. Dan zie ik een leuke foto en denk ik: Dat is een leuke cover. En dan krijg ik zo een zin om het te gebruiken en om te schrijven. Meestal komt het dan vanzelf.
4 sep 2011 - 19:00Meestal door boeken die ik aan het lezen ben.
ik lees nu Alera en daardoor ben ik op het idee gekomen om The legend of adrienne te schrijven.sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt
4 sep 2011 - 19:06Door films kijken, het liefste goede films dan nog. Of gewoon lang in de auto zitten en met muziek in je oren, ik bedenk altijd dingen op liedjes. (:
Big girls cry when their hearts are breaking
4 sep 2011 - 19:07Het komt er gewoon BOEM. Dan zie ik een voorwerp, dan denk ik eraan en ga schrijven op me mobiel.
4 sep 2011 - 20:47muziek en als ik fiets krijg ik de meeste inspiratie
ohja, en onder de douchexDTell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see
4 sep 2011 - 20:48Douchen en fietsen(cat)
I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
4 sep 2011 - 20:48Abrazo schreef:
Muziek, soms popt het gewoon in mijn hoofd op, dingen die ik tegenkom, foto's, films, series, tv, door zoveel eigenlijk.Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
4 sep 2011 - 20:51Dumbledore schreef:
Door films kijken, het liefste goede films dan nog. Of gewoon lang in de auto zitten en met muziek in je oren, ik bedenk altijd dingen op liedjes. (:You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)
4 sep 2011 - 20:52