• Fuck the haters.
    We love One direction.

Some things are changing too much.

iPeeta schreef:
    (...)
    Best dichtbij dus? (:
    jaaa ik kon het wel goed zien hihi.

If you spread your wings, you can fly away with me.

Nouis schreef:
    Yeaaah;D ik ben er weer(:
    HAAAAI (krul)

oh god, weet je hoe ik ben wakker geworden?
    met een kramp in mijn been, dus ik sprong uit mijn bed zo dat ik zo op de vlooer stond om die weg te krijgen schoot er oook één in myn andere been

i'm broken, do you hear me.

ChelseaPayne schreef:
    met een kramp in mijn been, dus ik sprong uit mijn bed zo dat ik zo op de vlooer stond om die weg te krijgen schoot er oook één in myn andere been

AUW.
    dat doet pijn.

oke dat waren de video diaries, wat ga ik nu voor filmpjes kijken

NIAM schreef:
    oke dat waren de video diaries, wat ga ik nu voor filmpjes kijken

POKEMON DIARY'S (:

ChelseaPayne schreef:
    oei dat doet echt zoveel pijn, de laatste keer dat ik dat had moest ik lachen en toen kreeg ik dat, dus ik lag daar lachend op de grond kapot van de pijn te gaan. dus mn pa echt zo sanne wat doe je? ik zo lachend; kramp. in. mijn. been. HAHA

xJoellaMalik schreef:
    (...)
    POKEMON DIARY'S (:
    JAAAA (:

NIAM schreef:
    (...)JAAAA (:

(:

NIAM schreef:
    (...)oei dat doet echt zoveel pijn, de laatste keer dat ik dat had moest ik lachen en toen kreeg ik dat, dus ik lag daar lachend op de grond kapot van de pijn te gaan. dus mn pa echt zo sanne wat doe je? ik zo lachend; kramp. in. mijn. been. HAHA

oh ik krijg dat altijd snachts en dan roep ik het hele huis bij een, een keer kwam mijn mama zo van chelsea wat is er??? en ik zo een kramp xd die dacht dat ik dood ging maar echt in twee benen was een nachtmerrie xd

ChelseaPayne schreef:
    (...)

oh ik krijg dat altijd snachts en dan roep ik het hele huis bij een, een keer kwam mijn mama zo van chelsea wat is er??? en ik zo een kramp xd die dacht dat ik dood ging maar echt in twee benen was een nachtmerrie xd
    ja in één been doet het al super zeer. maar mijn pa geloofde me dus niet omdat ik echt keihard aan het lachen was op de grond. hahahha.

NIAM schreef:
    (...)ja in één been doet het al super zeer. maar mijn pa geloofde me dus niet omdat ik echt keihard aan het lachen was op de grond. hahahha.

haha ik zie het al voor me xd

NIAM schreef:
    (...)ja in één been doet het al super zeer. maar mijn pa geloofde me dus niet omdat ik echt keihard aan het lachen was op de grond. hahahha.

dat had ik een keer tijdens gym (A)

Urgh ik moet morgen tot kwart over drie naar school... dan moet ik nog naar huis fietsen en dan kan ik pas op de BRING1DTOME site kijken x]

They were never in fact homeless

iPeeta schreef:
    Urgh ik moet morgen tot kwart over drie naar school... dan moet ik nog naar huis fietsen en dan kan ik pas op de BRING1DTOME site kijken x]
    ik ben 10 over 2 uit, dan heb ik de bus van half 3 dus ben ik rond kwart over 3 thuis (: