• dit is hoe ver pesten kan gaan.

    ik wilde hier even aandacht aan besteden omdat het vaak wordt gezien als aanstellerij en dat is het zeker niet.

    gr mij


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Hier word ik depri van.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Crystalflame schreef:
    Omg. Dat is zo erg. ):


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    ik ben nu een video aan het maken hierover heb er al een die ermee te maken heeft alleen heb ik geen fotos


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    C18 schreef:
    Ja, reminds me of Sophie Lancaster. Dit verhaal kwam ik een jaar of drie geleden op google. Een meisje dat vermoord was omdat ze zich gothic kleedt.

    Dit is echt erg ...

    Dat is zo erg.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    C18 schreef:
    Ja, reminds me of Sophie Lancaster. Dit verhaal kwam ik een jaar of drie geleden op google. Een meisje dat vermoord was omdat ze zich gothic kleedt.

    om dit kan ik zo pissig worden. ze is vermoord, en waarom? omdat ze zich anders kleedt, oh jezus. ik heb hier verder geen woorden voor, zo verschrikkelijk is het


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dit is een nummer van Rise Against, wat gaat over een aantal zelfmoorden in 2010 van tieners die werden gedicrimineerd vanwege hun geaardheid.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Uneventful schreef:
    Hier word ik depri van.


    Ik kijk er daarom ook niet naar...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ik ben blij met deze reacties het is goed dat het zo diep bij mensen door dringd

    misschien dan op een dag houd het op


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    C18 schreef:
    Ja, reminds me of Sophie Lancaster. Dit verhaal kwam ik een jaar of drie geleden op google. Een meisje dat vermoord was omdat ze zich gothic kleedt.

    Ik was daar echt kapot van.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Bandicoot schreef:
    Dit is een nummer van Rise Against, wat gaat over een aantal zelfmoorden in 2010 van tieners die werden gedicrimineerd vanwege hun geaardheid.


    Daarom dat ik het ook haat dat Lady GaGa op de VMA's dat ding van "video met een boodschap" heeft gewonnen. Born this way, wtf, de boodschap "je bent zo geboren, deal with it"
    Achter dat van Rise Against zit echt een veel beter boodschap, vind ik.

    Abrazo schreef:
    (...)
    Daarom dat ik het ook haat dat Lady GaGa op de VMA's dat ding van "video met een boodschap" heeft gewonnen. Born this way, wtf, de boodschap "je bent zo geboren, deal with it"
    Achter dat van Rise Against zit echt een veel beter boodschap, vind ik.

    Je weet hoe het gaat; al die jonge kiddies zijn fan van Lady Gaga 'omdat ze zo geweldig is'. Nee, zij is commercieel en Rise Against niet.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    C18 schreef:
    Ja, reminds me of Sophie Lancaster. Dit verhaal kwam ik een jaar of drie geleden op google. Een meisje dat vermoord was omdat ze zich gothic kleedt.

    hier moest ik om huilen..


    Life is a beautiful struggle

    BEARD schreef:
    (...)
    Ik was daar echt kapot van.


    kende je haar dan? sterkte dan


    iemand kleineren online is ook pesten!!!



    Deze vind ik het ergste. Ze ziet er heel lief uit maar van binnen gaat ze gewoon kapot.
    Ze gaan door tot de gepeste zelfmoord pleegt en dan zeggen ze allemaal :'Dat was niet de bedoeling en ik heb er spijt van.'
    Maar spijt haalt ze niet terug...


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.