• Ik ga mijn haar binnenkort rood verfen, maar ik vroeg me wat dingen af.
    Omdat ik bruin haar heb, donkerbuin. Moet ik het noet eerst blond verfen?
    Anders valt de hele kleur rood verkeers toch?




    Nutella is life.

    Lisaaavv schreef:
    (...)

    Wat haal ik waar vandaan?

    Et verf?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Smoochum schreef:
    Omg, ik ga precies hetzelfde doen, en heb precies het zelfde probleem :'P


    Gezellig.


    Nutella is life.

    Sudowoodo schreef:
    (...)
    Et verf?


    Waarschijnlijk een winkel, de kruidvat ofzo


    Nutella is life.

    Lisaaavv schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk een winkel, de kruidvat ofzo


    Succes met zoeken..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Succes met zoeken..


    Dankje (:


    Nutella is life.

    Het gaat wel hoor. Ik had mijn haar ook donkerbruin en toen heb ik het rood geverfd. Je moet het dan gewoon wat langer laten zitten, dan wordt het wel feller. Maar eerlijk gezegd zou ik rood aan niemand aanraden. Je moet het echt ontzettend goed bijhouden omdat de kleur zo snel vervaagd (en dan wordt het dus oranje-achtig, echt heel lelijk) en je uitgroei zie je ook heel duidelijk.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Finnick schreef:
    Het gaat wel hoor. Ik had mijn haar ook donkerbruin en toen heb ik het rood geverfd. Je moet het dan gewoon wat langer laten zitten, dan wordt het wel feller. Maar eerlijk gezegd zou ik rood aan niemand aanraden. Je moet het echt ontzettend goed bijhouden omdat de kleur zo snel vervaagd (en dan wordt het dus oranje-achtig, echt heel lelijk) en je uitgroei zie je ook heel duidelijk.


    Ghehe bij mij is het appart geworden.. lichter. vind et wel grappig.
    Niet lelijk dat niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Idd gewoon naar een kapper gaan of bellen ofzo!

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Ghehe bij mij is het appart geworden.. lichter. vind et wel grappig.
    Niet lelijk dat niet.


    Bij mij vond ik het niet zo mooi als het er langer inzat :x. Dus ik hou het maar gewoon bij blond :Y)

    Maar als je het wil doen, zou ik je aanraden om naar de kapper te gaan. Kost wel wat meer, maar het blijft wel langer mooi (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Nee. Je moet geen kleuren over kleuren gaan doen, want dàn valt het verkeerd uit. Je moet gewoon kijken naar een rode kleuring voor jouw haarkleur. Je haar zal waarschijnlijk niet felrood worden, maar eerder een rode schijn ofzo. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'