• Ik ga mijn haar binnenkort rood verfen, maar ik vroeg me wat dingen af.
    Omdat ik bruin haar heb, donkerbuin. Moet ik het noet eerst blond verfen?
    Anders valt de hele kleur rood verkeers toch?




    Nutella is life.

    Nee hij word alleen donkerder. Zo heb ik het begrepen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    hmm dat weet ik niet kunt het beste de kapper bellen :) ik had eerst lichtbruin en heb het afgelopen vrijdag zwart laten verven met rood erbij heb ik ook nog een topic van xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    ik ben van donker naar rood gegaan?
    Resultaat?
    Ik kan niet laten zien hoe het ervoor was.. die foto staat op hyves en hyves ligt eruit ofzo?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn haar is heel donkerbruin, bijna zwart (zie FB) en zo'n felle kleur als Sudowoodo heeft, valt met mijn kleur niet te bereiken. Je zal 't wel zien - als je 't lang genoeg laat inwerken - maar echt fel zal het niet worden. Dus denk dat het eerst ontkleuren wordt. Om die dubbele aanslag op m'n haar heb ik nooit m'n hele kop willen verven.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Mijn haar is heel donkerbruin, bijna zwart (zie FB) en zo'n felle kleur als Sudowoodo heeft, valt met mijn kleur niet te bereiken. Je zal 't wel zien - als je 't lang genoeg laat inwerken - maar echt fel zal het niet worden. Dus denk dat het eerst ontkleuren wordt. Om die dubbele aanslag op m'n haar heb ik nooit m'n hele kop willen verven.


    mweh brokaat rood... maar ik weet niet wat voor rood Lisaaav wilt... maar mijn haar was eerst ook echt donker.. heb et half uur als goed is in laten zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    mweh brokaat rood... maar ik weet niet wat voor rood Lisaaav wilt... maar mijn haar was eerst ook echt donker.. heb et half uur als goed is in laten zitten.


    Ik wil het ene beetje Ariana Grande rood,


    Nutella is life.

    Lisaaavv schreef:
    (...)

    Ik wil het ene beetje Ariana Grande rood,

    Laat je het dan al bij de kapper doen dat verfen? want ik heb nergens in de winkel verf gezien wat in de buurt komt bij Ariana


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    verven
    Ik ben van blond naar rood gegaan en nu wil ik er vanaf, maar ja. Het is alleen donker geworden door donkerbruine haarverf. Kutrood.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Sudowoodo schreef:
    (...)
    Laat je het dan al bij de kapper doen dat verfen? want ik heb nergens in de winkel verf gezien wat in de buurt komt bij Ariana


    Nee, gewoon uit de winkel, maar ik moet zeggensat ik bruin- rood ook erg mooi vind.

    Dit is ene foto met mijn haarkleur, is ene oude foto trouwens

    https://si0.twimg.com/profile_images/1527150176/image.jpg


    Nutella is life.

    Voiceless schreef:
    verven
    Ik ben van blond naar rood gegaan en nu wil ik er vanaf, maar ja. Het is alleen donker geworden door donkerbruine haarverf. Kutrood.


    Van blond naar rood ... Mag je blij zijn dat het niet oranje is geworden. :')


    En inderdaad, verVen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lisaaavv schreef:
    (...)

    Nee, gewoon uit de winkel, maar ik moet zeggensat ik bruin- rood ook erg mooi vind.

    Dit is ene foto met mijn haarkleur, is ene oude foto trouwens

    https://si0.twimg.com/profile_images/1527150176/image.jpg


    Waar haal jij dat vandaan dan ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yarilo schreef:
    (...)

    Van blond naar rood ... Mag je blij zijn dat het niet oranje is geworden. :')


    En inderdaad, verVen.


    Het was KNALrood. Zo lelijk :c nu donkerrood, gaat nog..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Omg, ik ga precies hetzelfde doen, en heb precies het zelfde probleem :'P


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Voiceless schreef:
    (...)

    Het was KNALrood. Zo lelijk :c nu donkerrood, gaat nog..


    Ik vind dat wel geinig eerlijk gezegd. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Waar haal jij dat vandaan dan ?


    Wat haal ik waar vandaan?


    Nutella is life.