• Als je met je blote benen op een stoel/bank zit en dan daaraan vastgeplakt blijkt te zitten, wanneer je op probeert te staan. [Of als je dan een 'hele leuke' print op je benen hebt staan.]
    Herkenbaar? ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oh my god ja. Of als je met blote benen op leer gaat zitten, PIJNLIJK!

    Ja heel herkenbaar


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Op dit moment. Leren bank.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hooligan schreef:
    Oh my god ja. Of als je met blote benen op leer gaat zitten, PIJNLIJK!


    Dat bedoel ik dus. Mijn bureaustoel is van leer gemaakt en ik heb een heerlijk luchtig, maar vooral kort jurkje aan. Nu zit ik om de haverklap vastgeplakt. Zucht...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ja, en het is ook irritant als je met blote benen bijvoorbeeld in de zomer op een bankje gaat zitten XD dan is het zooo heet XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Heel herkenbaar.

    ja helaas wel x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Spirituality schreef:
    Ja, en het is ook irritant als je met blote benen bijvoorbeeld in de zomer op een bankje gaat zitten XD dan is het zooo heet XD


    Oh, ja. Dat is ook zo'n heerlijk irritante situatie. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dat is dus de reden waarom ik altijd minstens een panty draag.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Heb ik geen last van. Onze bank is gelukkig van stof en niet val leer ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zo herkenbaar, de bureaustoel waar ik op dit moment op zit is van leer. -pokerface-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Jep heel erg herkenbaar!!

    BEARD schreef:
    Op dit moment. Leren bank.
    Same! Wij hebben er een handdoek op liggen, maar mijn rug is niet veilig :(


    Life is hard and then we die

    Hilton schreef:
    Heel herkenbaar.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Storytime schreef:
    Dat is dus de reden waarom ik altijd minstens een panty draag.


    Ik denk daar nooit aan. Ja, achteraf als het geen zin meer heeft misschien eens een keer. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.