• je kan de titel lezen he ^^

    natuurlk niiet met TH persoonlk, de meeste onder ons behoren denk ik niet tot de vriendenkring van TH e xD

    maar wat was je mooiste ervaring, een concert? of een fanmeeting? of een meet&greet mss? of jah, noem maar op ^^

    mijn mooiste ervaring was de TMF-awards, zaterdag 13 oktober, ethias arena Hasselt! dat vergeet ik nooit meer!
    Het was de eerste keer dat TH naar België kwam, en ik was er natuurlk bij ^^
    en ik stond ongeloofelijk dicht bij het podium! en dat was egt zo raar! o.O opeens stonden die gasten die 50 keer met hun kop op mn kamer hangen, in levende lijve voor me!
    Ik weet nog perfect hoe ik Bill's haren opeens aan de andere kant van de zaal boven het publiek zag uitkomen... xp en dan ben ik zowat half flauw gevallen dus de volgende 10 minuten waren een zwart gat xD en dan het optreden zelf,... x3 opeens keek Bill mn richting uit, en het doet fel raar om in de ogen van Bill Kaulitz te kijken! in levende lijve o.O

    dat is mn mooiste herinnering ^^ en de tweede beste moet nog komen, binnen 8 dagen xD

    nou ik behoor er dus wel tot ( haha was het maar zo )

    nee kijk ik heb een nichtje in loitsche wonen en ik ben daar dus in de vakantie heen geweest.
    allemaal leuk en aardig maar ze waren er niet ..

    jaa met het concert van 4 maart stond ik vooraan en een vriendin van mij riep in een stilte keii hard samantha dus iedereen keek mij aan en hun dus ook. dus ik gaf zo een handkusje na tom en hij lachten toen

    lol xD

    nou ik behoor er dus wel tot ( haha was het maar zo )

    nee kijk ik heb een nichtje in loitsche wonen en ik ben daar dus in de vakantie heen geweest.
    allemaal leuk en aardig maar ze waren er niet ..

    jaa met het concert van 4 maart stond ik vooraan en een vriendin van mij riep in een stilte keii hard samantha dus iedereen keek mij aan en hun dus ook. dus ik gaf zo een handkusje na tom en hij lachten toen

    lol xD


    haha, hoe sgattig van dat kushandje ^^
    een nichtje in loitische? ö das geluk hebbe!
    als ik een nicht in Loitische zou hebben, ik zou gwoon bij die gaan wonen! xp egt, dat meen ik!

    najaa, binnen 8 dagen ga ik zelf naar Loitische, ik zal je nichtje ondertussen ook eens goeiedag gaan zeggen xD welk huisnummer heeft ze? ^^ lol

    x

    goede vraag ik heb geen idee xD
    ik weet wel welk huis xd

    dat ze op wijfen lijken!!

    dat ze op wijfen lijken!!



    Dat haters zielig zijn



    Nee, ff serieus... Euhhm... Toen ik fan werd (A)
    Eerst vond ik ze niet zo goed. Ik had ze bij Paul de Leeuw gezien, maar ik vond er weinig aan (sorry, maar ik vond Bill toen eigenlijk niet zo geweldig zingen, en de songteksten vond ik toen nog niet zo belangrijk)
    Maar toen ik Durch Den Monsun ging luisteren ben ik dus wel fan geworden :D
    En 4Maart was ook echt helemaal geweldig (ook al stond ik wel achteraan x) )


    Sweet dreams will come true.

    Ik heb er wel meerdere eigelijk:D
    De eerste was toen ik op vakantie was en ik kreeg een sms van mijn vriendin: OMG ik hou van Tokio Hotel!:D
    En toen dacht ik echt van YES, dit wordt de groep!:D
    Snap je zo n beetje?:D Want eerst kende mn vriendin ze niet echt enzo en ik had er wel al wat over gezegd maar ze kon dus niet zo goed volgen..

    De tweede is van op de TMFawards:)
    Ik stond recht in de tribune naast de vader van diezelfde vriendin (:D jaa die moest mee, ander mocht ik nie gaan:s) en die zegt ineens doodleuk: 'Seg, die zitte daar al eh!:D'
    En toen zag ik Bill zijn haar ook zo boven de andere mensen uitsteken en en ik riep toen tegen men vriendin: 'OOMMMG die zitte daar al!!:D' En toen begon ik wel een beetje te trillen:D

    Dan de derde en laatste denkik: op het concert van 3maart, waren ik en mn vriendin (jep weer dezelfde (hoi Maud:D!)) heel hard aan het roepen en gillen naar Georg (we hadden weer zitplaatsen en Georg stond aan onze kant) en opeens zet Georg nog zo'n stap naar ons (jeweetwel, dat zen bene zo wijd staan met zn bass:D) en hij wijst naar ons:O :D!
    En wij helemaal in shock natuurlijk:D En nog harder roepe...:D

    Woow nu heb ik echt wel veel getypt..:D
    Xx Astrid


    Een tomaat is rood. Daah.

    Bij het concert van 4 maart heeft Bill naar mijn vriendin en mij gewezen! :D Bij Through the Monsoon (yeah)


    I clicked my heels and wished for you.

    teon ik fan werd, de kriebels in mn buik bij t horen van hun nummers in t begin...(of klinkt dit raar:P??)

    teon ik fan werd, de kriebels in mn buik bij t horen van hun nummers in t begin...(of klinkt dit raar:P??)


    Ooh ja dat had ik ook:D En dat ik nieuwe liedjes kon ontdekken van hen:D! Dat gaat nu niet meer he..:s


    Een tomaat is rood. Daah.

    Ook aardig wat verschillende momenten:

    1. Toen ik fan werd. De eerste keer dat ik ze had gezien was op de kamer van een vriendin van me. Ze was toen nog geen vriendin ,maar de zus van mijn toenmallige vriendje (nu ex). En zei had haar hele kamer voor met hun posters. Ik vond gelijk al leuk. Vooral Bill vond ik cool. Toen liet ze me ook wat horen en ik vond het echt goede muziek. Later kwamen ze bij PAUL DE LEEUW en toen was ik eigenlijk al helemaal weg vna die jongens. En om het nog compleet te maken was de clip MONSOON toen ook nog eens constand op TMF. Echt gaaf!!!

    2. Ik was op vakantie geweest met een of ander kamp en toen ik terug was. En ik op me kamer was gekomen, zag ik dat me moeder het logo van TH. Echt super groot boven me bed had geschilderd. Ook echt helemaal met al die spetters enzo. Echt helemaal precies. Ze kan best goed schilderen dus ik was zoooooooooooooooo blij (A)!!!

    3. Voor mijn verjaardag heb ik een Tokio Hotel taart gekregen :D!!!

    4. Ik ben in de zomervakantie uit een kabelbaan gevallen en toen heb ik mijn been gebroken. En nu ben ik bijna een jaar veder een ik kan nog maar net eigenlijk lopen. Ik heb ook een tijd in een rolstoel gezeten. Ik heb best veel pijn en verdriet gehad met al die operatie enzo. Maar ik luisterde dan altijd naar Tokio Hotel en dan was het weer goed. Daarom is Tokio Hotel voor mij meer dan muziek en leuke jongens. Maar ook een hele groote steun.

    Zo dat is wel weer genoeg getypt (A)

    XSimone (K)


    Follow just your own mellody

    Ik heb er wel meerdere eigelijk:D
    De eerste was toen ik op vakantie was en ik kreeg een sms van mijn vriendin: OMG ik hou van Tokio Hotel!:D
    En toen dacht ik echt van YES, dit wordt de groep!:D
    Snap je zo n beetje?:D Want eerst kende mn vriendin ze niet echt enzo en ik had er wel al wat over gezegd maar ze kon dus niet zo goed volgen..

    De tweede is van op de TMFawards:)
    Ik stond recht in de tribune naast de vader van diezelfde vriendin (:D jaa die moest mee, ander mocht ik nie gaan:s) en die zegt ineens doodleuk: 'Seg, die zitte daar al eh!:D'
    En toen zag ik Bill zijn haar ook zo boven de andere mensen uitsteken en en ik riep toen tegen men vriendin: 'OOMMMG die zitte daar al!!:D' En toen begon ik wel een beetje te trillen:D

    Dan de derde en laatste denkik: op het concert van 3maart, waren ik en mn vriendin (jep weer dezelfde (hoi Maud:D!)) heel hard aan het roepen en gillen naar Georg (we hadden weer zitplaatsen en Georg stond aan onze kant) en opeens zet Georg nog zo'n stap naar ons (jeweetwel, dat zen bene zo wijd staan met zn bass:D) en hij wijst naar ons:O :D!
    En wij helemaal in shock natuurlijk:D En nog harder roepe...:D

    Woow nu heb ik echt wel veel getypt..:D
    Xx Astrid


    RHHAAAAAAAAAA! maud wil gille :D mense, ik heb dus tzelfde meegemaakt eh :D alleen ben ik ook nog nar essen geweest en da was natuurlijk ook ge-wel-dig ma daar was astrid ni bj en toen heb ik nog 2 uur staan bevrieze dus vorst was gezelliger :D en dortmund wordt ongetwijfeld ook leuk :D omg ik heb die al zo vaak gezien :D astrid: volgend concert ikke+ gij = op de eerste rij me onze shorte e :D


    Een tomaat is rood. Daah.

    Ik heb er wel meerdere eigelijk:D
    De eerste was toen ik op vakantie was en ik kreeg een sms van mijn vriendin: OMG ik hou van Tokio Hotel!:D
    En toen dacht ik echt van YES, dit wordt de groep!:D
    Snap je zo n beetje?:D Want eerst kende mn vriendin ze niet echt enzo en ik had er wel al wat over gezegd maar ze kon dus niet zo goed volgen..

    De tweede is van op de TMFawards:)
    Ik stond recht in de tribune naast de vader van diezelfde vriendin (:D jaa die moest mee, ander mocht ik nie gaan:s) en die zegt ineens doodleuk: 'Seg, die zitte daar al eh!:D'
    En toen zag ik Bill zijn haar ook zo boven de andere mensen uitsteken en en ik riep toen tegen men vriendin: 'OOMMMG die zitte daar al!!:D' En toen begon ik wel een beetje te trillen:D

    Dan de derde en laatste denkik: op het concert van 3maart, waren ik en mn vriendin (jep weer dezelfde (hoi Maud:D!)) heel hard aan het roepen en gillen naar Georg (we hadden weer zitplaatsen en Georg stond aan onze kant) en opeens zet Georg nog zo'n stap naar ons (jeweetwel, dat zen bene zo wijd staan met zn bass:D) en hij wijst naar ons:O :D!
    En wij helemaal in shock natuurlijk:D En nog harder roepe...:D

    Woow nu heb ik echt wel veel getypt..:D
    Xx Astrid


    RHHAAAAAAAAAA! maud wil gille :D mense, ik heb dus tzelfde meegemaakt eh :D alleen ben ik ook nog nar essen geweest en da was natuurlijk ook ge-wel-dig ma daar was astrid ni bj en toen heb ik nog 2 uur staan bevrieze dus vorst was gezelliger :D en dortmund wordt ongetwijfeld ook leuk :D omg ik heb die al zo vaak gezien :D astrid: volgend concert ikke+ gij = op de eerste rij me onze shorte e :D


    huh, der sta hier da gij uzelf hebt gequote terwijl ik da net heb zitte type :D straaaange :D

    dat ze op wijfen lijken!!


    dat jou nick veel over je verteld dik vervelend kind!!

    ik wacht tot 13 juli, want heb ze nog nooit in het echt gezien :(


    death to the one at the end of the serenade.

    Oooooh, nog eentje :D:D:D:D
    Niet echt aan TH, maar wel vet lief<3
    Een vriendin van mij (Greetje) die heeft een UBER LIEVE quizlet serie, en ik kom door ook in voor (A) En heeft ze zo`n lief stukje geschreven waar ik gewoon kriebels van kreeg in m`n buik :O(A)
    -Xx.


    Sweet dreams will come true.