• Hoi,
    ik ben een meisje van 18 jaar en zoek al een tijdje een mail vriend of vriendin. Dus al je interesse hebt lees dan gerust verder... en anders



    Ik ben hiervoor op zoek naar iemand tussen de 16 en de 24 jaar.
    (A)
    iets over mezelf:
    likes:
    Twilight/tvd/harrypotter/lezen/evermore/heathbeat/uitgaan/tijgers/niet menselije dingen/vrienden/familie/acteren/schrijven/films
    dislikes (no hate!):
    Justinbieber/selena/miley/huppels/jonasbrothers/homohaters/racisten

    Dus als jij jezelf hierin een beetje herkent en ook op zoek bent naar een mailvriendin... of dit toevalig ziet en het je leuk lijkt...
    stuur me gerust een PB ^^
    en als je dit alles hebt gelezen dan wil ik je bedanken dat je zó een saaie tekst hebt kunnen lezen... serieus... ik heb nog nooit zoiets saait geschreven XD. T had zo in de krant gekunt XD


    Hell is what you make it.

    RapunzelHale schreef:
    (...)

    hmmm, nu wil ik dat boek lezen:9~
    Ik ga hem maandag kopen ^^


    Hij is echt leuk :D heb zo op de site gelezen dat ze die boeken gaan verfilmen O_O stond hier
    Maar dan zou ik eerst alle delen willen lezen en dan pas de film.. ik wil lekker mijn eigen verzonnen personen in me hoofd houden


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Hij is echt leuk :D heb zo op de site gelezen dat ze die boeken gaan verfilmen O_O stond hier
    Maar dan zou ik eerst alle delen willen lezen en dan pas de film.. ik wil lekker mijn eigen verzonnen personen in me hoofd houden



    oh my god! ik moet me snel laten casten voor de rol van Haven ^^


    Hell is what you make it.

    RapunzelHale schreef:
    (...)


    oh my god! ik moet me snel laten casten voor de rol van Haven ^^



    Whaha XD ik wil dan 1 van de 2ling wezen xd die leken mij awesome.. en anders Ever ;P dan heb ik een vet knap vriendje ;D -in mijn hoofd is hij tenminste knap-


    trouwens.. zit nu op de hyves te kijken -maybe dat daar iets staat over de andere boeken-
    en;
    Beschrijving De Onsterfelijken is dé serie die je wilt lezen zodra je alle twilight-boeken voor de derde keer uit hebt.

    ik heb twilight nog nooit gelezen of gezien XD

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 19:06 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mail vriendin wou je toch? Nu praat je met iemand op Q op het forum (joehoe)


    -

    Genius schreef:
    Mail vriendin wou je toch? Nu praat je met iemand op Q op het forum (joehoe)


    Shtt, ik ben geen mail typetje ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Genius schreef:
    Mail vriendin wou je toch? Nu praat je met iemand op Q op het forum (joehoe)


    maar dat gaat alleen over Evermore XD dat kwam even tussendoor...
    oke nu weer terug naar het topic onderwerp mensen ^^

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 20:26 ]


    Hell is what you make it.

    xIbrahim schreef:
    Lijkt me wel leuk, maar ik ben 13!

    Ik wil wel, ik word over een paar dagen 19 -ja oud vind ik- en het meeste wat daar tussen staat ben ik het mee eens. (bloos)
    Oh wacht, ik moest PBen he.


    Your make-up is terrible

    Maybe dom maar wat is heatbeat trouwens XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    Maybe dom maar wat is heatbeat trouwens XD


    heartbeat is ook een boek ^^ vet goed geschreven
    het gaat over fairy's en dat eigenlijk alle monsters fairy's zijn... en dus niet schattige wezentjes met vleugels en die shit.


    Hell is what you make it.

    RapunzelHale schreef:
    (...)

    heartbeat is ook een boek ^^ vet goed geschreven
    het gaat over fairy's en dat eigenlijk alle monsters fairy's zijn... en dus niet schattige wezentjes met vleugels en die shit.


    Lijkt me Hip ;d.. ik las heat ipv heart XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben 15 en hou van Twilight maar dat is ook het enige dat we gemeen hebben :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik ben binnen een half jaar 16, dus jammer (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dit Topic kan gesloten worden ^^


    Hell is what you make it.