• Ik kijk nu Black Swan en god daarnet ging er echt een schok door mijn lichaam en stonden tranen in mijn ogen! Héle mooie film.

    Wie heeft er nog meer Black Swan gezien?


    Let it come and let it be

    Sorry hoor, maar hoe kun je er nou weer 'uit zien als een pot'? ;P ik heb 2 lesbische meisjes in mijn klas en ze lijken nou niet echt allebei op.. een pot? lol ik kan het niet echt uitleggen.

    Black swan is eng. Denk ik.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Face? Dit is internet, als jij tegen over háar of mij zou staan, wedden dat jij dan ook je grote bek zou houden? :'D
    En hoezo 'vieze dingen', je zei toch dat je er niks tegen had? Als je liegt, lieg dan goed. En nu mijn topic uit :Y)

    Ik doe me echt niet anders voor op het internet hoor, kom maar langs, i don;t give a shit.


    I solemny swear i am up to no good

    Raveleijn schreef:
    Sorry hoor, maar hoe kun je er nou weer 'uit zien als een pot'? ;P ik heb 2 lesbische meisjes in mijn klas en ze lijken nou niet echt allebei op.. een pot? lol ik kan het niet echt uitleggen.

    Black swan is eng. Denk ik.

    Hij hem denk je toch ook 'homo', maar ook niet alle homo's zien er zo uit?



    Maar het is niet echt, eng. Eerder erg aangrijpend, al komt er wel zelfmoord, automulatie, moord in voor en het is zéer licht erotisch getint.
    Het gaat over Nina, die zichzelf de pleuris werkt om het te maken met ballet, voor haar pushende moeder. Haar baas begint haat out of nothing te zoenen waardoor ze verward raakt, maar dóor die zoen krijgt ze wel de hoofdrol in het stuk. Ze krijgt heftigeverbeeldingen en dan word het ene beetje ingewikkeld. Ik kan het niet echt uileggen, je moet de film zíen wil je eht begrijpen.


    Let it come and let it be

    DirenGrey schreef:
    (...)
    Ik doe me echt niet anders voor op het internet hoor, kom maar langs, i don;t give a shit.

    Ja, tuurlijk. Ik ga een beetje mijn geld verspillen aan zo'n ding als jij?
    Daarnaast, zei ik niet dat je op mocht rotten uit mijn topic? :Y)


    Let it come and let it be

    Ik! Ik vond hem eng, zielig en mooi (:


    effort never betrays you

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ja, tuurlijk. Ik ga een beetje mijn geld verspillen aan zo'n ding als jij?
    Daarnaast, zei ik niet dat je op mocht rotten uit mijn topic? :Y)

    Nou , als je blijkbaar ook aandacht aan '' een ding als mij'' geeft zou het met niks verbazen (: Denk je serieus dat ik me aan de scheitregeltjes van jou ga houden?
    Don't think so girl ;)


    I solemny swear i am up to no good

    DirenGrey schreef:
    (...)
    Nou , als je blijkbaar ook aandacht aan '' een ding als mij'' geeft zou het met niks verbazen (: Denk je serieus dat ik me aan de scheitregeltjes van jou ga houden?
    Don't think so girl ;)

    Denk jij nou echt dat je nu stoer overkomt? Dat 'scheitregeltjes' mij weerhoud? Denk je echt dat ook maar éen iemand respect voor je heeft?
    Don't think so, ík daarintegen, krijg wel respect, ook gewoon op school. Waarom? Omda tik het verdien en ook respect toon. Maar ach, wat verwacht ik ook van een mormel als jij, wat niet eens weet wat 'respect' inhoud. :"D


    Let it come and let it be

    Mensen, doe is normaal? Als iets of iemand je irriteert, hou het dan voor jezelf. Echt, wtf? Hoe oud zijn jullie? 10?
    Als ik jullie conversatie lees dan heb ik echt een grote indruk dat jullie naïeve en domme pubers zijn. :s
    Zijn jullie dat dan? :s

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 20:15 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik wil hem misschien kijken, is het echt zo'n mooie film?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik heb hem gezien, maar vond hem vet raar en saai. Ik snapte hem wel hoewel hij ingewikkeld was. Stomste film ever :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vond 'm prut

    DirenGrey schreef:
    (...)
    Houd je bek jonge , je kent me niet dus beter ga je niet van die vieze dingen over mij neer typen, en helemaal niet achter me rug, als je zo grote bek hebt, doe je het maar recht in me face ;) Want in het echt durf je toch waarschijnlijk niks, en daarbij, nee ik ben hartstikke hetero, ik heb een vriend. ;)

    Lol, naar mijn weten ben ik vrouwelijk. Jij kent mij ook niet, dus je kunt niet oordelen over mijn reactie in het echt. Ik ben een k1-bokser geweest voor acht jaar, dus waarschijnlijk zou ik je een stoot recht in the face geven. Je moet me ook niet gaan blokkeren, nadat je een berichtje m'n gb in gooit waar je stoer in loopt te doen. (; Ik vond nou eenmaal dat je er als iemand uitziet die niet helemaal hetero is, en wat is daar slecht aan? Jij bent op je teentjes getrapt, niet ik. Ik lach je alleen maar uit om zulke reacties! *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jeetje wat zitten jullie nu weer butthurt te doen

    Ik doe altijd butthurt, wat denk je. (joehoe)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Deels, ik ben halverwege gestopt, omdat dit toch niet mijn soort film bleek te zijn (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.