• Ik kijk nu Black Swan en god daarnet ging er echt een schok door mijn lichaam en stonden tranen in mijn ogen! Héle mooie film.

    Wie heeft er nog meer Black Swan gezien?


    Let it come and let it be

    Het word eng als ze het huid van haar nagels eraftrekt, dan heb je echt een 'ieel' moment.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik. Goede film. Een beetje nasty alleen soms.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sweden schreef:
    Ik.
    Ik vond hem doodsaai.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Retweet schreef:
    Niet gezien (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik durf niet, bang dat hij te heftig is. c: Ik raak namelijk snel overdonderd door een film, en als hij dan helemaal erg is, dan loop ik echt nog dagen lang rond in een of andere trance.


    wth.

    BEARD schreef:
    (...)
    Heb je haar fotoboek gezien trouwens? Ze ziet eruit als een pot om eerlijk te zijn.

    Houd je bek jonge , je kent me niet dus beter ga je niet van die vieze dingen over mij neer typen, en helemaal niet achter me rug, als je zo grote bek hebt, doe je het maar recht in me face ;) Want in het echt durf je toch wss niks, en daarbij, nee ik ben harstikke hetro, ik heb een vriend. ;)


    I solemny swear i am up to no good

    Ik heb 'm nog niet gezien. Alleen losse stukjes, maar die trekken me niet zo dus ik denk niet dat ik de hele film ga kijken (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb hem in de bioscoop gezien en ik vond hem af en toe wel creepy, maar wel een mooie film. En daarna vroeg ik me over bepaalde stukjes wel af of ze nou echt waren of niet.

    Lickilicky schreef:
    Ik wil hem we nog zien, maar wanneer weet ik niet (:


    Food.

    Nog niet gezien
    Ik moest gister huilen toen ik een hoofdstukje aan het schrijven was omdat het gewoon zo zielig was


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    DirenGrey schreef:
    (...)
    Houd je bek jonge , je kent me niet dus beter ga je niet van die vieze dingen over mij neer typen, en helemaal niet achter me rug, als je zo grote bek hebt, doe je het maar recht in me face ;) Want in het echt durf je toch wss niks, en daarbij, nee ik ben harstikke hetro, ik heb een vriend. ;)

    Face? Dit is internet, als jij tegen over háar of mij zou staan, wedden dat jij dan ook je grote bek zou houden? :'D
    En hoezo 'vieze dingen', je zei toch dat je er niks tegen had? Als je liegt, lieg dan goed. En nu mijn topic uit :Y)


    Let it come and let it be

    Sweden schreef:
    Ik.
    Ik vond hem doodsaai.


    Alis volat propriis.

    DirenGrey schreef:
    (...)
    Houd je bek jonge , je kent me niet dus beter ga je niet van die vieze dingen over mij neer typen, en helemaal niet achter me rug, als je zo grote bek hebt, doe je het maar recht in me face ;) Want in het echt durf je toch wss niks, en daarbij, nee ik ben harstikke hetro, ik heb een vriend. ;)

    achter je rug? dude, je kan het toch lezen. niks achter je rug om (: en geloof me, als je haar face to face beledigt krijg je een even grote bek als op internet. je kent haar ook niet dus beter ga je niet zulke dingen zeggen (;


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ga het morgen kijken, ben benieuwd ;P


    If you really believe in yourself, you don't have to bring other people down • Quinn Fabray | Glee

    Raikou schreef:
    Niet gezien (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you