• Je weet wel, om iets te posten op WeHeartIt moet je zo'n ding naar je balk slepen. Maar ik heb du geen safari. Ik heb een wat ouderwetsere computer en zodoende weet ik niet hoe ik dingen moet posten op WeHeartIt

    Kan iemand mij hier mee helpen?
    Dit is, by the way, een printscreen van mijn bovenste balkjes.


    Groot


    Let it come and let it be

    Wat heb jij veel balkjes in je balk x]
    Ik alleen adressenbalk en daaronder mijn tabladen, meer niet ;p
    Maar i kan je niet helpen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Niemand, die mijn redder in nood wil zijn? D:


    Let it come and let it be

    Je kunt dus alleen proberen het naar je balk te slepen en kijken of het daar toch op geplakt wordt. Anders kun je niks 'posten' op weheartit, dus als je dat dan wilt doen moet je even safari downloaden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    je kan ook Google Chrome downloaden. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ecanus schreef:
    Je kunt dus alleen proberen het naar je balk te slepen en kijken of het daar toch op geplakt wordt. Anders kun je niks 'posten' op weheartit, dus als je dat dan wilt doen moet je even safari downloaden.

    Dankjewel, ik heb nu Safari gedownload, hoewel het nieuwe lettertype me niet aanstaat is het wel véel handiger én ik kan dingen Posten op WeHeartIt :3


    Let it come and let it be

    Ik heb ooit google chroome gedownload, gratis, en bij mij ziet mijn balk er heel wat eenvoudiger uit. & dan moet je gewoon op het hartje klikken. Misschien kan je dat doen ?


    Save me from myself.

    aberforth zei op 3 sep 2011 - 15:17:

    Ik heb ooit google chroome gedownload, gratis, en bij mij ziet mijn balk er heel wat eenvoudiger uit. & dan moet je gewoon op het hartje klikken. Misschien kan je dat doen ?


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!