Lang verhaal..
Mijn broertje was dus net wakker.. komt naar beneden.. wist niet dat zijn onderbroek aan de achterkant kapot was en mijn andere broertje had met WATERVASTE stift: Hi, I love one direction geschreven op zijn kont. dussjaaxD nu klinkt het niet echt grappig maar het zag er echt geniaal uitxd
Lang verhaal..
Mijn broertje was dus net wakker.. komt naar beneden.. wist niet dat zijn onderbroek aan de achterkant kapot was en mijn andere broertje had met WATERVASTE stift: Hi, I love one direction geschreven op zijn kont. dussjaaxD nu klinkt het niet echt grappig maar het zag er echt geniaal uitxd
Lang verhaal..
hahaha nee het is best grappig, want ik stel het me al helemaal voor xd
min broertje zingt hee lde dagen what makes you beautiful en hij is er trots o phoor "chelsea, ik ken bijna hun namen" hmm dat kende ik al van de eerste seconde xd
I’m free, I just spent all my money
But I rock that like it don’t cost a thing
Free, burn a hole in my pocket
But I rock that like it don’t cost a thing