• Doen of niet doen?
    Deze titel houden of 'Bound by Ink' gebruiken? [ook een heel belangrijk onderdeel van het verhaal]
    Origineel? :x


    Twintig jaar geleden, tijdens een ijskoude winternacht en op exact hetzelfde tijdstip worden in een kleine stad twee baby's geboren. Door het gelijktijdig binnentreden van deze wereld, door de poort van leven en dood, delen zij een speciale en magische band, die hen onzichtbaar met elkaar verbind. Deze ketting draagt een bijzondere kracht en is in staat om de twee in samenwerking onverwoestbaar en machtig te maken, maar bij het verkeerde gebruik of het haten van elkaar kan deze voor grote chaos zorgen. Er zit echter nog meer achter, een hele wereld zelfs die de antwoorden heeft en bewaard tot vragen die nog nooit hardop zijn gesteld, maar wel al geschreven staan. Zullen ze elkaar daar ooit vinden en ontdekken wat zij hebben en kunnen? Of sleurt een van de twee de ander mee naar het rijk van de doden als het mis gaat?

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 3:30 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Het is orgineel, maar ik weet niet of ik het zou lezen. Grote kans van wel als het hele verhaal zo goed is als dit korte stukje.
    Ik zou de titel 'Bound by Ink' gebruiken, ik denk dat mensen bij het horen van 'magic' automatisch aan HP denken.
    Laat mij maar iets weten als je start.


    Cool, neat, swell -Cry

    'Bound by Ink' vind ik het beste!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Sowieso "Bound by Ink" gebruiken, dat klinkt ook veel mysterieuzer.

    Ik vind het een erg mooi idee. Succes!


    ars moriendi

    Obliviatum schreef:
    Het is orgineel, maar ik weet niet of ik het zou lezen. Grote kans van wel als het hele verhaal zo goed is als dit korte stukje.
    Ik zou de titel 'Bound by Ink' gebruiken, ik denk dat mensen bij het horen van 'magic' automatisch aan HP denken.
    Laat mij maar iets weten als je start.

    Ja klopt, ik dacht ook dat het een Harry Potter fanfic zou worden :'D
    Ik zou gaan voor keuze twee!


    No growth of the heart is ever a waste

    Eh ... HP is niet de enige die recht heeft op het woordje magie hoor. :'D
    Maar goed, ik zal het overwegen en ik ga hem dan toch uitschrijven denk ik. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Het klinkt wel vet ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Klinkt heel origineel :) Ik zou Bound by Ink gebruiken, ik vind Magic zo'n overvaakgebruikt woord in titels, en dan krijg je niet echt meer een originele titel.

    Bound by ink, door die andere titel dacht ik meteen aan HP.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Atropos schreef:
    Het klinkt wel vet ^^


    en bound by ink klinkt beter vind ik:Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Meddows schreef:
    Sowieso "Bound by Ink" gebruiken, dat klinkt ook veel mysterieuzer.

    Ik vind het een erg mooi idee. Succes!


    Ex astris, sciencia

    Als ie online komt, meld je dat dan even? :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Tamashi schreef:
    Als ie online komt, meld je dat dan even? :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    WEAREYOUNG schreef:
    Klinkt heel origineel :) Ik zou Bound by Ink gebruiken, ik vind Magic zo'n overvaakgebruikt woord in titels, en dan krijg je niet echt meer een originele titel.


    Dat vind ik een vèèl betere redenering dan 'doet me aan HP denken', dankjewel. :'D
    Oké, dan wordt het toch 'Bound by Ink' :]
    Gs er nu aan beginnen, laat het jullie wel weten als hij af is. ^^


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Locomotor schreef:
    'Bound by Ink' vind ik het beste!

    Yarilo schreef:
    Eh ... HP is niet de enige die recht heeft op het woordje magie hoor. :'D
    Maar goed, ik zal het overwegen en ik ga hem dan toch uitschrijven denk ik. :]

    Dat bedoelde ik ook niet. Mijn hersens linken magie gewoon automatisch aan Harry Potter. Het is iets waar ik zelf geen controle over hebt, een soort reflex.
    Maar goed, genoeg gezevert. Laat je het weten als hij geactiveerd is?

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 21:26 ]


    Cool, neat, swell -Cry