• Mijn broertje van 4 zei net ' I Love You ' tegen me! Is dat niet schattig?!:9~ Haha, alleen klonk het wel eeen beetje als ' Ai Laaf You '. Mijn broertje is pas 4 maar ik ben het meest close met hem:D. Zoo lieff!(flower)


    I will be.

    Drm zijn kleine kindjes zo schattig ;D
    Me broertje van 1 knuffelt mij heel vaak ;$
    + hij wilt altijd met me spelen.. dan ligt hij op z'n buik op de grond en dan moet ik omlaag gaan en ook met me hoofd plat gaan en naar hem kijken XD

    & ik heb hem al gewaarschuwd, is hij later gemeen en net zoals me broertje van 12 dan trap ik hem et huis uit :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    WEAREYOUNG schreef:
    Aaawh, smeltmomentje. :9~


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Sudowoodo schreef:
    Drm zijn kleine kindjes zo schattig ;D
    Me broertje van 1 knuffelt mij heel vaak ;$
    + hij wilt altijd met me spelen.. dan ligt hij op z'n buik op de grond en dan moet ik omlaag gaan en ook met me hoofd plat gaan en naar hem kijken XD

    & ik heb hem al gewaarschuwd, is hij later gemeen en net zoals me broertje van 12 dan trap ik hem et huis uit :$


    Haha, ja ik speel ook heel erg vaak met hem xD. En als ie hilt komt ie gelijk naar mi toe in plaats van me moeder ofzo. (A). Hahaha ja, ik heb wel geluk met zo'n broertje


    I will be.

    aaww

    lief<3

    ik heb mijn broertje van 6 geleerd om tegen mijn robbert pattison posters te zeggen: lelijke man

    :'D

    dat vond ik best geniaal van mezelf ^^


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Mijn zusje van drie zegt 'Fuck you' tegen me.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Wat lief (bloos) Dat zei mijn oppaskindje laatst ook tegen me, zo schattig *O*


    -

    WEAREYOUNG schreef:
    Aaawh, smeltmomentje. :9~


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Uneventful schreef:
    Mijn zusje van drie zegt 'Fuck you' tegen me.


    hahahah sorry, hierom moest ik echt lachen xD


    I will be.