• Ik ga van MAVO naar HAVO, maar ik heb via de rooster mijn klasgenoten gezien en erachter gekomen dat er best wel veel zijn blijven zitten en nu ben ik nog meer bang dat ik het niet ga redden omdat de overgang van MAVO naar HAVO moeilijk is.
    tips ofzo? :$


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Zal ik eens eerlijk zijn, van mavo naar havo is een hélé grote stap. Het is heel moeilijk, want de dingen die je in 3 havo leert, leer je op het vmbo pas in de 4e.


    SLOAN.

    WEAREYOUNG schreef:
    Ze laten je waarschijnlijk niet zomaar naar de havo? :'D Dan zul je het wel kunnen. Mits je er iets voor doet natuurlijk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zolang jij je goed blijft inzetten en 'braaf' je huiswerk en leerwerk doet is de kans heel groot dat jij de HAVO wel gaat redden. Ze laten je niet voor niets het advies geven dat je de HAVO kunt gaan doen.
    Mocht het zo zijn dat het te moeilijk voor je is en jij zelf het tijdens je leerjaar niet ziet zitten praat erover met je ouders en met je mentor/coach zodat er actie ondernomen kan worden.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Broadcaster schreef:
    Zal ik eens eerlijk zijn, van mavo naar havo is een hélé grote stap. Het is heel moeilijk, want de dingen die je in 3 havo leert, leer je op het vmbo pas in de 4e.


    Veel dingen die je in 3havo leer, leer je nog niet eens op mavo/vmbo ö

    Charleston schreef:
    .
    Mocht het zo zijn dat het te moeilijk voor je is en jij zelf het tijdens je leerjaar niet ziet zitten praat erover met je ouders en met je mentor/coach zodat er actie ondernomen kan worden.


    ik zal het onthouden (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Toen ik in 4HAVO zat bleven er 15 leerlingen in mijn klas zitten, van de 21. Bij de 6 leerlingen die overgingen waren er 2 die van het VMBO afkwamen, en tussen de 15 leerlingen die bleven zitten 0 van het VMBO. Dus het blijven zitten hoeft niks te maken hebben met de overgang van VMBO naar HAVO.

    Het enige wat ik kan zeggen is; maak je huiswerk, spijbel niet te veel en let gewoon goed op. Dat waren de dingen die ik niet deed en ik bleef zitten. :W


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.