" I'm American, and I'm sick of people saying America is "the stupidest country in the world." [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 17:58 ] If we had not a soul, music would have created it.
Personally, I think Europe is the stupidest country in the world."
Bijpassend filmpje:
-
2 sep 2011 - 17:562 sep 2011 - 18:51
En ik maar denken dat ik soms achterlijk was :')
Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.
2 sep 2011 - 19:01ooh wat voel ik me nu opeens ongelofelijk slim!!!!
ik heb heel de tijd met mijn mond open gekeken!!
hoe dom kunnen mensen zijn>?“If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James
2 sep 2011 - 20:23Pritchard schreef:
Sommige mensen zijn gewoon dom, zo heb je er ook in België en Nederland hoor :'D
Maar het is een feit dat in het algemeen Amerikanen minder intellectueel zijn (opgevoed).If we had not a soul, music would have created it.
2 sep 2011 - 20:30Oh Gosh, hoeveel erger kan het worden? :')
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
2 sep 2011 - 20:452 sep 2011 - 20:48Hahahaha, net gelijk een vriendin die vroeger in mijn klas zat. "Ligt Azië niet in China?"
Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi
2 sep 2011 - 20:52Meddows schreef:
"What's a United Kingdom?"
He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."
2 sep 2011 - 20:54Ik wou dat ik kon quoten wat het domste was, maar ze zijn allemaal ongelofelijk.
Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.
2 sep 2011 - 20:58iPotter schreef:
Ik wou dat ik kon quoten wat het domste was, maar ze zijn allemaal ongelofelijk.
Echt hè, dat wilde ik ook de hele tijd. :'DBloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
2 sep 2011 - 20:58Wauw, Frankrijk ligt plots heel erg ver van ons niet waar?
2 sep 2011 - 20:592 sep 2011 - 21:12Ach ja, niet moeilijk, school trekt in Amerika ook op niks
We hadden vorig jaar een uitwisselingsstudente in de klas, ze kwam van Wallonië, en haalde daar op haar rapport gemiddeld rond de 70%
bij ons in Vlaanderen was dat 55%, omdat ze niet alles zo goed verstond
in het tweede semester ging ze naar Amerika, en haar Engels was in het begin even slecht als haar Nederlands
daar haalde ze op àl haar vakken 100%. Véél te makkelijk dus, die scholen in AmerikaNiemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen
2 sep 2011 - 21:32
He's got that one right. Toch voor die amerikanen van het filmpje. Het enige positieve punt aan dat filmpje is dat je je plots heel slim waantHave you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]
2 sep 2011 - 21:40katl1 schreef:
Ach ja, niet moeilijk, school trekt in Amerika ook op niks
We hadden vorig jaar een uitwisselingsstudente in de klas, ze kwam van Wallonië, en haalde daar op haar rapport gemiddeld rond de 70%
bij ons in Vlaanderen was dat 55%, omdat ze niet alles zo goed verstond
in het tweede semester ging ze naar Amerika, en haar Engels was in het begin even slecht als haar Nederlands
daar haalde ze op àl haar vakken 100%. Véél te makkelijk dus, die scholen in Amerika
En ik vind het altijd raar dat ze in al die filmpjes rond de 90% halen 8DNormality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.
2 sep 2011 - 21:43