• Voor mensen die niet te doen hebben ;p
    Ok, gisteren was het dus mijn eerste schooldag en ik kreeg mijn rooster. De maandag, dinsdag en donderdag heb ik les tot half 5 ( -> O.O ). Doordat we een uur vrij hebben, de dinsdag een uur later mogen beginnen en op die dag ook 2 uur middagpauze hebben. De vrijdag is het gewoon tot half 4 en de woensdag tot 5 voor 12. Maar mijn rooster veranderd na de vaardigheidstage ( jaarlijks kamp eind september ) omdat de leerkrachten dan hun uren weer veranderen dus die lessen tot half 5 heb ik maar voor 3 weken en stopt school op die dagen ook gewoon om half 4 ( wat een zin ) ;D Mijn klas is echt leuk want vorig jaar begonnen we met 24 en nu blijven er nog maar 8 over ;p Daardoor zitten we vaak met andere klassen samen gevoegd maar gelukkig zijn die groepen niet heel groot. Vandaag zat ik bijvoorbeeld voor 4 verschillende vakken met 4 verschillende klassen en persoonlijk vind ik dat wel leuk ;D Ook heb ik voor het eerst Spaans gekregen en ik hou nu al van dat vak ( waarschijnlijk voor korte duur ).

    Om dit wat zinvol voor jullie te houden : Hoe waren jou eerste dagen op school ? (:

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 17:44 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Traag. Mijn klas is wel leuk gelukkig.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Niet zo spetterend. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Best wel leuk. Onze klas (we zijn ook met 8) zit ook vaak samengegroepeerd met andere klassen voor bepaalde vakken. En er is een mooie jongen in onze school gekomen en daar heb ik LO, Frans en Engels mee. :9~


    If we had not a soul, music would have created it.

    ik heb maandag pas weer school(krul)(krul)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Boring! Ik wil nu al weer vakantie, ik heb best wel een flut rooster. En maar een paar vriendinnen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik moet nog beginnen met school (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Begin maandag moet ik boeken ophalen enzo, daarna begin ik pas maar, de week daarop heb ik maandag ook les tot negende uur ;s

    mijn klas is echt kei tof n_n
    en ik heb de leukste leraren van de hele wereld :P
    lekker pufffff

    Hier was het zwaar kut -.-
    Ik heb een verschrikkelijk zwaar rooster, verschrikkelijk stomme leerkrachten en we krijgen verschrikkelijk veel werk, nu al...
    Gelukkig valt mijn klas best mee. We zijn nog met zeven, waardoor we vaak samen zitten met andere klassen en da's best gezellig!


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    Penguin schreef:
    Traag. Mijn klas is wel leuk gelukkig.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    wij zitten met 21! best wel veel tegen vroeger 14! is echt druk nu in die klassen!leuk want nu zit de derdes in een ander gebouw van de school langs de andere kant dus zijn wij nu de oudste en zitte wij in de lokalen vant derde en nukunnen wij de eerstjaars uitlachen!En hun wegjagen van de banken enzo!:)
    alle mama's van de eerstejaars stonden hun op te wachten! tis precies of da ze van de kleuterklas komen of twee weken zijn weg geweest!
    En ze rijden zo allemaal mee troleys! :( in middelbaar?!? ale!?!
    ( twas lijk of da ze allemaal op reis gingen zo stonden daar zo in een kring! da hebben wij nooit gedaan mee troleys lopen of de mama's die staan wachten!


    "This only comes once in a lifetime"

    Mijn eerste dagen gingen wel goed (:
    8? Wij hebben een klas met 35 kinderen o_O


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    -Nieuwe school
    -Nieuw schoolsysteem (nu 10 uren in plaats van 8 uren)
    Hmm.. het was vooral een lange, stressvolle week.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb elke dag les van 8u10 tot 16u45, behalve de woensdag, dan van 8u10 tot 11u50. En ja, dat suckt :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Probably schreef:
    Boring! Ik wil nu al weer vakantie, ik heb best wel een flut rooster. En maar een paar vriendinnen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."