• Heel logisch he?

    Niks tegen atheïsten hoor :P

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 15:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Memebase Addict XD
    Already saw it, it's brilliant.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    Memebase Addict XD
    Already saw it, it's brilliant.

    Sssttth :X


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hahahaahahah geweldig :')
    Die ga ik aan mijn gehate ANW-lerares geven, dan springt ze uit haar vel ;D


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    BEARD schreef:



    OEEEEEH, nice one!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Taize schreef:
    Hahahaahahah geweldig :')
    Die ga ik aan mijn gehate ANW-lerares geven, dan springt ze uit haar vel ;D

    Veel plezier met het doodlachen om haar reactie xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    BEARD schreef:


    +1


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42



    niks tegen religies hoor :P


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli



    :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gajeel schreef:



    niks tegen religies hoor :P


    Veel religies zijn op elkaar gebaseerd hoor. Of deels i.i.g :]


    Anyway, het is allemaal stom. Wel geloven, niet geloven, misschien geloven, etcetera. All makes perfect sence, all is equally stupid.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sorry maar...
    Dat plaatje van Atheisme klopt totaal niet. Je zou je eens wat meer moeten verdiepen in The Big Bang Theory. Veel van hen geloven namelijk in een oerknal waardoor stoffen vrijkwamen en planeten ontstonden. Onze aarde was geschikt voor leven en het begon met eencellige en bouwde zich uit tot grote wezens, zelfs mensen. Dat is de evolutie. Het is via die theorie uit te leggen waardoor Dino's ontstonden. Cellen vermenigvuldigen zich namelijk, bacteriën zijn reducenten en zorgen voor eigen voedsel, d.m.v. planten was leven voor deze eencellige mogelijk en toen kwamen er meercellige organismen. Oh en in dit filmpje krijg je een idee hoe groot het MULTIversum is


    We are so small. Waarom zou een god zoveel universums maken? Terwijl het bewezen is dat er een grote bang is geweest? En oh bekijk deze pagina op wikipdia even en dan vooral: ''Toekomst van de aarde'' KLIK en deze KLIK2

    ''Het opzwellen van de Zon zal ervoor zorgen dat de binnenplaneten Mercurius, Venus en de Aarde in de fotosfeer (de "atmosfeer van de Zon) belanden en worden vernietigd. '' - Wikipedia

    Which God would do that?
    And where will God be when the universe ends?

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 15:42 ]


    Here & Now

    I love it when people take Memebase seriously.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    I love it when people take Memebase seriously.


    I love how serious people take memebase. Alsof jullie er voor leven. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    NurseJoy schreef:
    I love it when people take Memebase seriously.

    Zo serieus neem ik het niet hoor, ik wil het gewoon even rechtzetten voor alle atheïsten waaronder mezelf ;)


    Here & Now