• Om na een naaktstrand te gaan.

    Ik hoor er veel verhalen over en wil het ook eens proberen.

    Iemand tips?

    Zodra je een grijze haar of hangtieten ziet handen voor je ogen doen en het zo houden.

    En keihard wegrennen D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ehbah. Nee, geen tips, geen ervaringen (:


    To love is to destroy.

    Zou ik nooit doen hahaa. Ik reed laatst met mijn paard over het naaktstrand, aangezien het daar meestal wat rustiger is (en mijn paard al schrikt van haar eigen schaduw). Dat was echt een traumatische ervaring o.o


    i put the fun in funeral

    SmugFace schreef:
    Zou ik nooit doen hahaa. Ik reed laatst met mijn paard over het naaktstrand, aangezien het daar meestal wat rustiger is (en mijn paard al schrikt van haar eigen schaduw). Dat was echt een traumatische ervaring o.o


    Oude naakte mensjes gezien? O-O


    quidquid excusatio prandium pro

    Haha, van wat ik erover gehoord heb komen daar vooral veel pedo's en oude mensen. Maar veel plezier, hoor.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ben ooit eens op een nudistencamping geweest... o.O Gelukkig was ik een jaar of acht en hoefde we onze kleren niet uit. Maar we zijn daar gaan zwemmen en ik raad je wel aan om niet je ogen open te doen onder water...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    je bikini uittrekken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou, ik ben het even mooi niet met de mensen boven me eens.
    Ik vind dat er niets mis is met het naaktstrand. Ik bedoel, ja, misschien zie je tieten, maar komop, die heeft iedere vrouw. En ja, misschien wordt het wat traumatisch als je naar lullen gaat staren, maar dat moet je dan ook gewoon niet doen :'D

    Ik ben drie weken geleden teruggekomen van een naturistencamping, waar ik toen voor een maand was gebleven. Ik heb er echt helemaal geen problemen mee, en het heeft grote voordelen als je gaat zonnen (:

    Hierbij moet ik wel zeggen dat ik mijn hele leven al naar dit soort campings/naaktstrand ga, en er dus mee opgegroeid ben. Het zal een stuk schokkender zijn als je het voor het eerst doet, denk ik.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Hierbij moet ik wel zeggen dat ik mijn hele leven al naar dit soort campings/naaktstrand ga, en er dus mee opgegroeid ben. Het zal een stuk schokkender zijn als je het voor het eerst doet, denk ik.


    Ja, mijn ouders namen me ook altijd mee naar dat soort campings (joehoe)
    Untill Dad died and it stopped.

    Anyway, als je daar geen probleem mee hebt moet je dat lekker doen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wiarda schreef:
    Nou, ik ben het even mooi niet met de mensen boven me eens.
    Ik vind dat er niets mis is met het naaktstrand. Ik bedoel, ja, misschien zie je tieten, maar komop, die heeft iedere vrouw. En ja, misschien wordt het wat traumatisch als je naar lullen gaat staren, maar dat moet je dan ook gewoon niet doen :'D

    Ik ben drie weken geleden teruggekomen van een naturistencamping, waar ik toen voor een maand was gebleven. Ik heb er echt helemaal geen problemen mee, en het heeft grote voordelen als je gaat zonnen (:

    Hierbij moet ik wel zeggen dat ik mijn hele leven al naar dit soort campings/naaktstrand ga, en er dus mee opgegroeid ben. Het zal een stuk schokkender zijn als je het voor het eerst doet, denk ik.


    Ik mag hopen dat niet iedere vrouw dikke hangzakjes heeft :(

    *herrinert de traumas tijdens zorgstage op psychogeriatrie. De eerste tieten die ik in t echt zag was van een 90 jarige vrouw die VEEEEEELs te dik was. En dacht dat ze 16 was. En naar mijn kruis greep*

    NOT FUN!


    quidquid excusatio prandium pro

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Ja, mijn ouders namen me ook altijd mee naar dat soort campings (joehoe)
    Untill Dad died and it stopped.

    Anyway, als je daar geen probleem mee hebt moet je dat lekker doen.

    Nou, no way dat mijn moeder er nog naartoe gaat sinds mijn ouders gescheiden zijn. Maar ik vind die campings eigenlijk wel leuk; als je het heet krijgt kun je meteen het zwembad inplonzen zonder kleedhokjes/kluisjes/omkleed ritueel.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Tips? Niet rondkijken x'D
    Like, allemaal hangtieten, megatepels en behaarde lullen.. :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ik mag hopen dat niet iedere vrouw dikke hangzakjes heeft :(

    *herrinert de traumas tijdens zorgstage op psychogeriatrie. De eerste tieten die ik in t echt zag was van een 90 jarige vrouw die VEEEEEELs te dik was. En dacht dat ze 16 was. En naar mijn kruis greep*

    NOT FUN!

    Oh. My. God. Dat is gewoon... Oké, het is dat je er met koeienletters "not fun" achter hebt gezet, anders lag ik hier dus helemaal plat *ahumahum, dat lig ik nu helemaaaal niet*

    Dat valt best wel mee. Maar ik moet toegeven dat je soms echt de raarste dingen tegenkomt :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    sex


    I live for the applause, you will die for it.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nou, no way dat mijn moeder er nog naartoe gaat sinds mijn ouders gescheiden zijn. Maar ik vind die campings eigenlijk wel leuk; als je het heet krijgt kun je meteen het zwembad inplonzen zonder kleedhokjes/kluisjes/omkleed ritueel.


    Ja. Het bied een hele hoop voordelen ;'p
    Ikzelf zou het niet doen en je hebt gelijk dat het maar tieten zijn. Ikzelf heb geen problemen met die van een ander, want desnoods kijk ik wel naar mijn voeten, maar ik heb niet dat een ander naar me kijkt, aangezien ik ook niet zomaar mijn pincode geef.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes