• Dit wordt een zeiktopic, dus ga terug als je geen zin hebt in zeurende Users(A).

    En ik meen het serieus, het is niet dat ik dun ben en ik gewoon wil afvallen. Nee, ik ben srsly te dik. Niks helpt, diëtise, fitness nee niks. En ik word er soms zo verdrietig van, dan wil ik letterlijk echt zelfmoordplegen. Ik word gelukkig niet gepest ofzo, maar als ik die meisjes van me eigen leeftijd zie die een platte buik en dunne benen hebben, wordt ik zo boos op me zelf. Dat ik het gewoon niet kan, afvallen. Daarom ben ik begonnen met mijn vinger in mijn keel te stoppen, het ging echt goed, ik viel ook sneller wat af. Maar volgens mij hebben mijn ouders iets door, en ik weet dat ze er tegen zijn, Dus wil ik er mee stoppen. Maar als ik er weer over nadenk dat ik geen keus heb, wil ik het toch doen. Maar ik word zo boos op mezelf, ik kan niks. Ik voel me echt kut zo,


    Bedankt als je hebt gelezen.


    I will be.

    Stoppen. Omdat je anders de verkeerde kant op gaat en nooit meer blij kunt zijn met je eigen gewicht, hoe zwaar of licht je ook bent.
    Stoppen. Omdat het ontzettend slecht voor je hele lijf is.
    Stoppen. Omdat het verslavend is.
    Stoppen. Omdat het niet helpt.
    En als je het niet uit jezelf kunt, probeer dan hulp te zoeken.
    Sterkte hiermee. <3
    Oh, en je mag me altijd PB'en als je iemand zoekt om even tegen te zeuren (:

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 1:09 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    AshKetchum schreef:
    Stoppen. Omdat je anders de verkeerde kant op gaat en nooit meer blij kunt zijn met je eigen gewicht, hoe zwaar of licht je ook bent.
    Stoppen. Omdat het ontzettend slecht voor je hele lijf is.
    Stoppen. Omdat het verslavend is.
    Stoppen. Omdat het niet helpt.
    En als je het niet uit jezelf kunt, probeer dan hulp te zoeken.
    Sterkte hiermee. <3
    Oh, en je mag me altijd PB'en als je iemand zoekt om even tegen te zeuren (:


    Heel erg bedakt(flower).
    Maar ik heb te vaak hulp gezocht, en geloof me, het lukt niet. Echt waar...


    I will be.

    AlexHoneyy schreef:
    (...)

    Heel erg bedakt(flower).
    Maar ik heb te vaak hulp gezocht, en geloof me, het lukt niet. Echt waar...


    Probeer dan in jezelf de kracht te vinden om te stoppen. Die zit er zeker wel, alleen diep verstopt.
    Want hoe langer je doorgaat, hoe ongelukkiger je wordt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik word gelukkig niet gepest ofzo, maar als ik die meisjes van me eigen leeftijd zie die een platte buik en dunne benen hebben, wordt ik zo boos op me zelf. Dat ik het gewoon niet kan, afvallen.

    Honey, ik ben zelf stevig, en damn proud. Waarom wil jij erbij lopen als een vormloze plank? Je kunt het wel, ermee stoppen. Stap uit eigen beweging naar de huisarts en zeg dat je je vinger in je keel steekt zodat je jouw schoonheidsideaal kan bereiken. Nee, je gaat niet zeggen dat je het doet 'omdat je af wil vallen'. Dikke bullshit. Je doet het omdat je anders bent dan die planken, en dat doet pijn voor een tienermeid, en je schaamt je voor die rondingen die je hebt. Je wilt het schoonheidsideaal naleven. Het spijt me zeer om dit mee te delen, maar; dat gaat niet lukken. Het enige wat er van je overblijft is een mager scharminkel met nul energie dat wenst dat ze weer rondingen had. Saw it. Een van mijn vriendinnen kampte dus met dat zelfde probleem, en heeft een overdosis aspirines genomen en zichzelf verdronken. Dit is niet lullig bedoeld of iets, maar ik heb te veel vriendinnen verloren die dachten dat ze zo mooi of slank konden worden. De helft zit daarboven. Een kwart zit opgesloten in een centrum voor geestelijk gezondheid. Die andere kwart heeft het overwonnen, en dat ga jij ook doen.

    [/endspeech]

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 2:01 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    Honey, ik ben zelf stevig, en damn proud. Waarom wil jij erbij lopen als een vormloze plank? Je kunt het wel, ermee stoppen. Stap uit eigen beweging naar de huisarts en zeg dat je je vinger in je keel steekt zodat je jouw schoonheidsideaal kan bereiken. Nee, je gaat niet zeggen dat je het doet 'omdat je af wil vallen'. Dikke bullshit. Je doet het omdat je anders bent dan die planken, en dat doet pijn voor een tienermeid, en je schaamt je voor die rondingen die je hebt. Je wilt het schoonheidsideaal naleven. Het spijt me zeer om dit mee te delen, maar; dat gaat niet lukken. Het enige wat er van je overblijft is een mager scharminkel met nul energie dat wenst dat ze weer rondingen had. Saw it. Een van mijn vriendinnen kampte dus met dat zelfde probleem, en heeft een overdosis aspirines genomen en zichzelf verdronken. Dit is niet lullig bedoeld of iets, maar ik heb te veel vriendinnen verloren die dachten dat ze zo mooi of slank konden worden. De helft zit daarboven. Een kwart zit opgesloten in een centrum voor geestelijk gezondheid. Die andere kwart heeft het overwonnen, en dat ga jij ook doen.

    [/endspeech]


    Ja, ik moet het toegeven maar deze reactie kan je meer helpen dan mijn gebullshit over dat je moet stoppen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dit topics mogen niet.

    En ik zal opletten met je vinger in je keel. Want dat kan heel gevaarlijk zijn. Je raakt er verslaafd aan en de gevolgen van de vinger in de keel wil je liever niet weten. En je valt daardoor alleen niet af, je zorgt met de vinger in je keel dat je niet aankomt maar dat is heel slecht. En na een gegevent moment zorg je voor de vinger in de keel voor dat je moeilijker gaat afvallen. Dus ik zal er echt mee proberen te stoppen. Ga is naar de dokter toe en praat over dat je niet kan afvallen met de dokter. Misschien kan hij je testen ergens op bijvoorbeeld een te slome verteringsstelsel. En volg je wel de aanwijzingen van de dieëtiste op?

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 7:32 ]


    <3

    BEARD schreef:
    (...)
    Honey, ik ben zelf stevig, en damn proud. Waarom wil jij erbij lopen als een vormloze plank? Je kunt het wel, ermee stoppen. Stap uit eigen beweging naar de huisarts en zeg dat je je vinger in je keel steekt zodat je jouw schoonheidsideaal kan bereiken. Nee, je gaat niet zeggen dat je het doet 'omdat je af wil vallen'. Dikke bullshit. Je doet het omdat je anders bent dan die planken, en dat doet pijn voor een tienermeid, en je schaamt je voor die rondingen die je hebt. Je wilt het schoonheidsideaal naleven. Het spijt me zeer om dit mee te delen, maar; dat gaat niet lukken. Het enige wat er van je overblijft is een mager scharminkel met nul energie dat wenst dat ze weer rondingen had. Saw it. Een van mijn vriendinnen kampte dus met dat zelfde probleem, en heeft een overdosis aspirines genomen en zichzelf verdronken. Dit is niet lullig bedoeld of iets, maar ik heb te veel vriendinnen verloren die dachten dat ze zo mooi of slank konden worden. De helft zit daarboven. Een kwart zit opgesloten in een centrum voor geestelijk gezondheid. Die andere kwart heeft het overwonnen, en dat ga jij ook doen.

    [/endspeech]


    Amen. Mijn respect voor jou word echt steeds groter.

    En ookal mogen dit soort topics niet, ik wil je toch heel veel sterkte wensen om die kracht in jezelf te vinden om te stoppen. En als het echt echt echt niet gaat, ga dan naar een dokter of praat met een van je beste vriendinnen. Vraag hun om je steunen, ze zullen er voor je zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit soort topics mogen niet :x

    Maar ik heb niet echt iets toe te voegen aan de voorgaande reacties, ik ben het volledig met ze eens. Jij kan dit wel overwinnen.

    BEARD schreef:
    (...)
    Honey, ik ben zelf stevig, en damn proud. Waarom wil jij erbij lopen als een vormloze plank? Je kunt het wel, ermee stoppen. Stap uit eigen beweging naar de huisarts en zeg dat je je vinger in je keel steekt zodat je jouw schoonheidsideaal kan bereiken. Nee, je gaat niet zeggen dat je het doet 'omdat je af wil vallen'. Dikke bullshit. Je doet het omdat je anders bent dan die planken, en dat doet pijn voor een tienermeid, en je schaamt je voor die rondingen die je hebt. Je wilt het schoonheidsideaal naleven. Het spijt me zeer om dit mee te delen, maar; dat gaat niet lukken. Het enige wat er van je overblijft is een mager scharminkel met nul energie dat wenst dat ze weer rondingen had. Saw it. Een van mijn vriendinnen kampte dus met dat zelfde probleem, en heeft een overdosis aspirines genomen en zichzelf verdronken. Dit is niet lullig bedoeld of iets, maar ik heb te veel vriendinnen verloren die dachten dat ze zo mooi of slank konden worden. De helft zit daarboven. Een kwart zit opgesloten in een centrum voor geestelijk gezondheid. Die andere kwart heeft het overwonnen, en dat ga jij ook doen.

    [/endspeech]


    ik had het niet beter kunnen zeggen dan dit


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Waarom moet iedereen dunne benen hebben en een mega platte buik?
    Het gaat er om hoe jij je uitstraald. Ik ben ook niet de dunste, dus? Ik ben er trots op.
    Het gaat er om hoe jij je lichaam uitstraald. Niet hoe dun je bent


    Some angels have no wings.

    Ik zet een slotje op dit topic, want ze zijn verboden. Er is een algemeen topic waar je je BMI kan berekenen.
    Maar zelf zou ik nog willen zeggen dat je direct moet stoppen met overgeven. Je moet gewoon tevreden leren worden met jezelf en niet naar de anderen kijken. Als jij tevreden bent met je lichaam straal je dat uit en dat is veel belangrijker dan zo mager zijn, want die meisjes voelen zich meestal niet gelukkig in hun vel.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn