• We'd catch a grenade for them





    WE ARE PROUD TO BE A FAN OF 1D,
    They don't know they're beautiful and that's what makes them beautiful

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 22:19 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Samurai schreef:
    Hahaha we weten niet zeker of er wel of niet trainen is x'D Een vriendin haar broer en ik denken van wel (maar weten het niet zeker) en zij dacht van niet. Fail hiero


    Oh, dat heb ik ook. Er zou eigenlijk een mail moeten komen met wanneer training begint, maar die komt maar niet. ><


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    riverdale schreef:
    mag ik straks nieuw topic maken? (:


    Van mij mag je =D


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Oh, dat heb ik ook. Er zou eigenlijk een mail moeten komen met wanneer training begint, maar die komt maar niet. ><


    Bij ons werd er gezegd "eerste vrijdag van september" maar het is nog vakantie dus twijfelen we nu of hij niet volgende week bedoelde >.<

    riverdale schreef:



    Wow, Harry gaat helemaal stuk. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Samurai schreef:
    (...)

    Bij ons werd er gezegd "eerste vrijdag van september" maar het is nog vakantie dus twijfelen we nu of hij niet volgende week bedoelde >.<


    Das ook irritant zeg. Ik ga morgen met een vriendin kijken of de Dojang open is... of dat er ieder geval een datum op de deur hangt... Vorig jaar was ik gewoon een week niet gegaan omdat ik niet wist wanneer het begon. O.o


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    What's so bad about being different?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Das ook irritant zeg. Ik ga morgen met een vriendin kijken of de Dojang open is... of dat er ieder geval een datum op de deur hangt... Vorig jaar was ik gewoon een week niet gegaan omdat ik niet wist wanneer het begon. O.o


    Ik denk dat ik maar gewoon volgende week ga dan -.- Maar weet niet zeker, damn dit is echt zwaar irritant -.-

    Samurai schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik maar gewoon volgende week ga dan -.- Maar weet niet zeker, damn dit is echt zwaar irritant -.-


    Tja, het is beter dat je gewoon volgende week gewoon kan beginnen, dan dat je nu gaat proberen en je staat daar maar voor niks..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Tja, het is beter dat je gewoon volgende week gewoon kan beginnen, dan dat je nu gaat proberen en je staat daar maar voor niks..


    Fjuw, heb maar even gebeld en het blijkt gewoon volgende week te zijn x'D Dus is hoef straks niet te trainen, ergens vind ik dat best jammer ):

    oke ik heb al even plaatjes gevonden voor volgende topic :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.



    omgxD


    What's so bad about being different?

    riverdale schreef:



    Ik wil hem met alle plezier dragen.


    There is nothing more badass than being yourself