Samurai schreef:
Jeeej ik mag een cavia ik moet wel even een naam bedenken, want mijn vorige hamster Die nu dood is ): heeft nooit een naam gehad :x
Wie weet nog een leuke naam?
Samurai schreef:
Jeeej ik mag een cavia ik moet wel even een naam bedenken, want mijn vorige hamster Die nu dood is ): heeft nooit een naam gehad :x
Wie weet nog een leuke naam?
een achternaam van iemand van 1D?
If you spread your wings, you can fly away with me.
Ahaha omg mijn moeder wil omdat ik voor een huisdier moet kunnen zorgen als mijn moeder+broertjes een weekendje naar luxemburg gaan.. wil ze nu 7 visjes voor mij kopen-.-
NeedYouNow schreef:
Ahaha omg mijn moeder wil omdat ik voor een huisdier moet kunnen zorgen als mijn moeder+broertjes een weekendje naar luxemburg gaan.. wil ze nu 7 visjes voor mij kopen-.-
HAHAHA ;$
If you spread your wings, you can fly away with me.
NeedYouNow schreef:
Hahah dan kun je ze vernoemen naar Niall, Harry, Louis, Liam en Zayn :p lol.
NeedYouNow schreef:
... Waarom vissen? Doe dan iets leuks. x'D
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''
NeedYouNow schreef: