• We'd catch a grenade for them





    WE ARE PROUD TO BE A FAN OF 1D,
    They don't know they're beautiful and that's what makes them beautiful

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 22:19 ]


    i'm broken, do you hear me.

    NeedYouNow schreef:



    xD


    POKEMON, GOTTA CATCH THEM ALL, POKEMON, GOTTA CATCH THEM ALL!


    There is nothing more badass than being yourself



    xD Liam


    What's so bad about being different?

    OJO we zaten in de pauze met een paar vriendinnen, wij zo ja voor ckv mag je ook concerten enzo doen he, want dan moet je daar een verslag voor maken. en zo een vriendin van mij; ja one direction! ik zo tegen een andere vriendin ja die komen naar nederland, toen zei ze ja jij bent echt Boyband verslaafd, nou de enige boyband waar ik fan van ben is One Direction, toen begon een andere vriendin ja ik ken hun niet eens, niemand hier behalve jullie 3 (robin, ik en een andere vriendin) en toen zei ik nou weetje hoe beroemd hun zijn? zegt ze; oja hebben ze een vma? een award? ik zeg nee moet dat dan, hun bestaan nog niet eens zo lang en zo ver ze nu al zijn is echt knap voor iemand van x factor, en toen ging de bel ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Hoi mensen die hoi tegen mij zeiden :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John



    =D

    Samurai schreef:



    =D
    HAHAHA OH MY GOD.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    riverdale schreef:
    OJO we zaten in de pauze met een paar vriendinnen, wij zo ja voor ckv mag je ook concerten enzo doen he, want dan moet je daar een verslag voor maken. en zo een vriendin van mij; ja one direction! ik zo tegen een andere vriendin ja die komen naar nederland, toen zei ze ja jij bent echt Boyband verslaafd, nou de enige boyband waar ik fan van ben is One Direction, toen begon een andere vriendin ja ik ken hun niet eens, niemand hier behalve jullie 3 (robin, ik en een andere vriendin) en toen zei ik nou weetje hoe beroemd hun zijn? zegt ze; oja hebben ze een vma? een award? ik zeg nee moet dat dan, hun bestaan nog niet eens zo lang en zo ver ze nu al zijn is echt knap voor iemand van x factor, en toen ging de bel ;o


    Hahah fail voor die vriendin dan. Alsof het uit maakt of ze een vma of award hebben? -.-
    En die "En toen ging de bel ;o" maakt het helemaal af x'D Ik heb zielige humor vandaag

    Samurai schreef:



    =D


    ahahaxD


    What's so bad about being different?

    Samurai schreef:
    (...)

    Hahah fail voor die vriendin dan. Alsof het uit maakt of ze een vma of award hebben? -.-
    En die "En toen ging de bel ;o" maakt het helemaal af x'D Ik heb zielige humor vandaag
    ja ik dacht ook van, je ben echt niet pas beroemd als je een vma ofzo hebt ;s


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Harry
    One
    Louis
    Liam
    Zayn
    Niall
    Direction

    HAHA het is een feit dat ze naar Holland moeten komen xd


    They were never in fact homeless


    PUSH!! PUSH!! PUSH!! :9~ Sorry Louis



    HarryxD


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:



    HarryxD


    Hahah, damn vergeleken met dat heb ik wel kleine voeten -.-

    riverdale schreef:
    OJO we zaten in de pauze met een paar vriendinnen, wij zo ja voor ckv mag je ook concerten enzo doen he, want dan moet je daar een verslag voor maken. en zo een vriendin van mij; ja one direction! ik zo tegen een andere vriendin ja die komen naar nederland, toen zei ze ja jij bent echt Boyband verslaafd, nou de enige boyband waar ik fan van ben is One Direction, toen begon een andere vriendin ja ik ken hun niet eens, niemand hier behalve jullie 3 (robin, ik en een andere vriendin) en toen zei ik nou weetje hoe beroemd hun zijn? zegt ze; oja hebben ze een vma? een award? ik zeg nee moet dat dan, hun bestaan nog niet eens zo lang en zo ver ze nu al zijn is echt knap voor iemand van x factor, en toen ging de bel ;o


    Goed gezegd, ik zou ook zo snappen hoor. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''