• Ik wil dus een nieuw verhaal op Quizlet zetten, maar ik weet niet of het een origineel idee is. En of jullie dit uberhaupt willen lezen? Ook is mijn vraag wie er met mij samen dit verhaal wilt schrijven?
    Vandaar dat ik jullie meningen vraag! (:


    Demons & Knights.

    Proloog.
    Zeven jongeren die elkaar niet kennen moeten bij elkaar wonen in een afgelegen villa. Dit zijn echter geen normale jongeren.. ze hebben namelijk krachten. Ieder heeft ze op hun eigen manier ontdekt.

    Roxy Shantell Kane is een van deze jongeren. Ze is een sarcastisch, maar onzeker meisje. Als ze nieuw op de groep komt wordt ze niet geaccepteerd. Dit pikt Roxy natuurlijk niet en laat zich haar innerlijke zelf zien; alleen zijn de anderen hier niet zo blij mee.
    En als er dan ook nog eens liefdesaffaire's zijn die ze ontdekt en een mysterieuze, onbekende jongen die zich voordoet als haar broer.. Gaat het al helemaal mis.


    Roxy stapt van haar motor af die ze gestopt heeft vlak voor een hoge wat roestige hek. Gelukkig zit deze niet op slot, want anders had ze 'm open moeten breken. Niet dat ze dat zo erg zou vinden; ze is daar echter expert in. Ze laat haar motor voor 't hek staan; die zou ze later wel binnen zetten, en ze doet haar leren jack open terwijl ze over het grindpad naar de voordeur toe loopt. Haar tassen heeft ze al gepakt en eentje slingert ze over haar schouder. Hoe zou de rest binnen zijn en wat zou hun reactie op haar zijn? Dacht ze en opent de voordeur. Haar motorhelm heeft ze om haar arm bengelen.
    Roxy is nog geen stap binnen of de opmerkingen vliegen al door het rond. Niet naar haar. Nee, dat zouden ze eens moeten proberen.. Er is een soort discussie gaande. En alhoewel Roxy dingen meestal niet intresseert hoort ze een paar woorden vallen waardoor ze nieuwsgierig wordt, zoals: 'vreemdgaan' en 'onbekende'.
    Ze laat haar tassen met een plof op de grond vallen en met dat gedaan te hebben kijkt nu bijna iedereen naar haar. Nu is het doodstil; niemand zegt wat. Het is niet een al te aardige blik die ze aan haar geven als ze deze personen één voor één aankijkt. 'Wat is er?' vraagt ze in het algemeen. Zodra ze dit vraagt kijkt iedereen weer weg en begint de heftige discussie of roddelnieuws weer. Roxy zucht even.

    ~~
    Ps. Ik heb de proloog even snel geschreven. Ik werk 'm later bij.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 21:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb het gevoel dat ik zo een concepten al vaker heb gezien,sorry


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    Ik heb het gevoel dat ik zo een concepten al vaker heb gezien,sorry


    comfort in c h a o s