• Wie was zijn allereerste vriendinntje?

    Bullshit. Je bent geen échte belieber om dit te weten. Als je dit weet ben je gewoonweg fucking geobsedeert. En ja, ik ben belieber.
    Het is namelijk wel Caitlin Beadles. Dat heeft hij bevestigd, evenals Caitlin. TAKE THAT.


    To infinity and beyond •

    Een echte fan hoef dat toch niet perse te weten. Je kan ook een echte fan om de muziek zijn. Ik ben nu 3 jaar fan van een band en kwam er een week geleden per toeval achter dat de zanger getrouwd is en kinderen heeft. Maar het boeit me ook niet, zolang hij maar mooi blijft zingen en spelen vind ik het best.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Caipirinha schreef:
    Bullshit. Je bent geen échte belieber om dit te weten. Als je dit weet ben je gewoonweg fucking geobsedeert. En ja, ik ben belieber.
    Het is namelijk wel Caitlin Beadles. Dat heeft hij bevestigd, evenals Caitlin. TAKE THAT.

    Het was niet Caitlin.. Het was Shay ;p

    Hastings schreef:
    (...)
    Het was niet Caitlin.. Het was Shay ;p


    Dan moet hij niet in interviews bevestigen over Caitlin.


    To infinity and beyond •

    Jézus zeg, wat maakt het uit? Justin is een doodnormale jongen met veel geld en een stem, nou-en? Daar lopen er zo veel van rond? En so what, je vind zijn muziek leuk, kan. Maar dan ga je toch niet ieder detail van zijn leven bestuderen?
    Dan ben je gewoon zelf LIFELESS

    Zo, dat is er uit.


    Let it come and let it be

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Dan moet hij niet in interviews bevestigen over Caitlin.

    Caitlin was gewoon z'n eerste 'serieuze' (voor zover dat kan) relatie, maar z'n eerste vriendinnetje was wel Shay die in Stratford woont ;p

    Hastings schreef:
    (...)
    Caitlin was gewoon z'n eerste 'serieuze' (voor zover dat kan) relatie, maar z'n eerste vriendinnetje was wel Shay die in Stratford woont ;p


    Hmm oke. Het zal wel. Ik hou me niet echt bezig met dat soort dingen van meer dan 4 jaar geleden xd.


    To infinity and beyond •

    Kijken hoe mijn kat de hele dag slaapt boeit me nog meer dan deze vraag. Who cares? En wat moet je met die informatie in je latere leven. KOMOP (no_chears)


    -

    Genius schreef:
    Kijken hoe mijn kat de hele dag slaapt boeit me nog meer dan deze vraag. Who cares? En wat moet je met die informatie in je latere leven. KOMOP (no_chears)


    Waar sliep ze?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Waar sliep ze?

    Het is een hij (joehoe) En in een doos.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Het is een hij (joehoe) En in een doos.


    Oeww hoe heet hij


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Oeww hoe heet hij

    Pim (kitty)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Pim (kitty)


    Oew ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you



    Jouw topics zijn zeer vermakelijk. Nee, dit is geen compliment. Echt niet.

    Dursley schreef:



    Jouw topics zijn zeer vermakelijk. Nee, dit is geen compliment. Echt niet.

    Hóe kom jij aan die GIF :9~


    Let it come and let it be