• Wie was zijn allereerste vriendinntje?

    Maar ik hoorde dat het een ene Rebecca was. Maar volgens mij de serieuze is Cailtin Beadles


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Shay Miscuraca.

    Volgensmij was dat ene Anita van de Broek.


    ars moriendi

    En wat probeer je hiermee te bereiken? Te tonen dat je een betere belieber bent ofzo?


    Olive

    Orphan schreef:
    En wat probeer je hiermee te bereiken? Te tonen dat je een betere belieber bent ofzo?


    Ik snap die "fans" van dat joch nog steeds niet.


    ars moriendi

    Orphan schreef:
    En wat probeer je hiermee te bereiken? Te tonen dat je een betere belieber bent ofzo?


    Nee..

    Ik wilde gewoon weten of meer mensen het wisten.

    Omdat vele nog steeds de vergissting maken dat het Caitlin is.

    Hale schreef:
    (...)

    Nee..

    Ik wilde gewoon weten of meer mensen het wisten.

    Omdat vele nog steeds de vergissting maken dat het Caitlin is.


    Caitlin was zijn eerste serieuze relatie en geen één of andere flirt, dus volgens mij heeft iedereen het best juist.


    Olive

    Hale schreef:
    (...)

    Nee..

    Ik wilde gewoon weten of meer mensen het wisten.

    Omdat vele nog steeds de vergissting maken dat het Caitlin is.

    So. Fucking. What? :')


    ars moriendi

    Uneventful schreef:
    Emily Russel, Shay Miller and Caitlin Beadles. Waarom weet ik dit? -forever alone-

    HAHAHAHAHAH.
    stiekem ben jij gewoon stalker van Bieber? ;o


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    er kunnen nog miesjes geweest zijn voor Caitlin, maar zij was toch de eerste 'echte' relatie. Voor zover je een echte relatie kan hebben op zo'n leeftijd.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 22:57 ]


    Save me from myself.

    Wil je nu zeggen dat de beliebers die dit niet wisten dat ze fake zijn?

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 23:01 ]


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    iTwieber schreef:
    Wil je nu zeggen dat de beliebers die dit niet wisten dat ze fake zijn?


    Dat gevoel heb ik ook :')


    Olive

    Orphan schreef:
    (...)

    Dat gevoel heb ik ook :')

    Der titel verklaart het gewoon.


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Maybe had hij nog vele relaties in zijn peuter momenten.. [nee echt peuter.. je weet wel rond de 4 jaar XD]
    Weet jij veel.. wat maakt et uit of je z'n eerste vriendin weet O_O klinkt nogal stalkerig


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hale schreef:
    (...)

    Nee..

    Ik wilde gewoon weten of meer mensen het wisten.

    Omdat vele nog steeds de vergissting maken dat het Caitlin is.

    Een vriendin is ook 'fan' van Justin, maar dan om zijn liedjes. Ze neemt genoegen met zijn muziek en hoeft niet ieder detail over zijn leven te weten.
    It's just a boy, with money and a voice who cares? Er lopen daar zoveel van rond.


    Let it come and let it be