• Echt zoo zielig, dan zwemt hij naar beneden en drijft hij weer omhoog en wat hij ook doet hij blijft maar drijven.. Weet iemand wat je hieraan kan doen?? Hij krijgt al speciaal zinkend voer.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Defensive schreef:
    Wow, daar heb ik nog nooit van gehoord. Zielig D:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Meestal zijn ze dan dood dus ik denk dat die van jou dan snel dood gaat


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    He's going to die... Plinkie overleed een paar dagen daarna ook. En een week daarna heb ik zijn vrouwtje vermoord omdat ze in een depressie leed... sterkte.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    De kans is heel groot dat tie dood gaat. Waarschijnlijk heeft tie problemen z'n zwemblaas. Je zou een dierenarts kunnen proberen, maar ik denk dat dat niet meer zal helpen.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Mijn vis ging achteruit zwemmen en kort daarna was hij wel dood :'O Nee heb geen verstand van vissen verder..


    ars moriendi

    Grover schreef:
    Toen ik je titel zag,dacht ik dat je vis dood was :W


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    verkeerde voer
    dat had mijn vis ook bleek dat ik hem speciale voer moest geven


    You can't not look cool with a crossbow.

    Uneventful schreef:
    He's going to die... Plinkie overleed een paar dagen daarna ook. En een week daarna heb ik zijn vrouwtje vermoord omdat ze in een depressie leed... sterkte.

    Hoe kun je het zien als je vis depressief is dan? (cat)


    Let it come and let it be

    Haha ik denk niet dat hij doodgaat. Want hij zwemt weer vrolijk rond. Gelukkig maar want het is een superleuke vis (Dat meen ik dat beest is echt hilarisch). Dus:)


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    AshKetchum schreef:
    Ik heb nog nooit van een drijvende vis en zinkend voer gehoord, maar oké.
    Ik denk inderdaad dat ie dan niet lang meer leeft.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    heb ik ervaring mee, spreek af met de dieren arts (ja, dat kan).
    het kan zijn dat hij een bepaalt soort ontsteking hebt in zijn zwemblaas.
    als hij dat heeft dan moet je helaas afscheid nemen van je vis, maar dan is het beter voor je vis om van zijn pijn verlost te zijn


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Euhm, ik ga echt niet naar een dierenarts voor een vis..


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow