• Echt zoo zielig, dan zwemt hij naar beneden en drijft hij weer omhoog en wat hij ook doet hij blijft maar drijven.. Weet iemand wat je hieraan kan doen?? Hij krijgt al speciaal zinkend voer.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Geef je je vis voer dat op het wateroppervlak blijft drijven? Het kan namelijk zijn dat 'ie een luchtbel naar binnen heeft gehapt en die nu in zijn blaas o.i.d. zit [:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sorry ik zou het niet weten, ik heb geen vis. Maar dat is wel zielig voor je visje!!

    Weirwood schreef:
    Geef je je vis voer dat op het wateroppervlak blijft drijven? Het kan namelijk zijn dat 'ie een luchtbel naar binnen heeft gehapt en die nu in zijn blaas o.i.d. zit [:


    In mijn ding stond al dat hij zegmaar zinkend voor krijgt. Maar dat stomme beest zwemt wel af en toe aan de oppervlak en dan gaat hij bellenblazen.. Dus ik denk dat het inderdaad iets met die zwemblaas is.. Maargoed..


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dray schreef:
    De enige keer dat één van mijn vissen dreef, was omdat ze dood was. ;x


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Elements schreef:
    (...)

    In mijn ding stond al dat hij zegmaar zinkend voor krijgt. Maar dat stomme beest zwemt wel af en toe aan de oppervlak en dan gaat hij bellenblazen.. Dus ik denk dat het inderdaad iets met die zwemblaas is.. Maargoed..

    O, sorry [: Overheen gelezen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Defensive schreef:
    Wow, daar heb ik nog nooit van gehoord. Zielig D:


    None but ourselves can free our minds.

    Had ik maar zinkend voer (bloos)

    Elements schreef:
    (...)

    In mijn ding stond al dat hij zegmaar zinkend voor krijgt. Maar dat stomme beest zwemt wel af en toe aan de oppervlak en dan gaat hij bellenblazen.. Dus ik denk dat het inderdaad iets met die zwemblaas is.. Maargoed..


    Ik vind het best wel zielig voor je vis. Maar als het echt iets is met die zwemblaas (wat dat dan ook mag zijn) zou ik als ik jou was toch maar eens naar de dierenarts gaan.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    ik hoop dat je vis terug in orde komt

    Had mijn vis ook! Dan heeft hij wss een luchtbelletje ingeslikt haha :'P


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Toen ik je titel zag,dacht ik dat je vis dood was :W


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Finnick schreef:
    Ah, dit klinkt echt zielig ): Misschien gaat hij inderdaad bijna dood? Ik zou het echt niet weten.


    Save me from myself.

    Wat voor vis is 't ?


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Sluierstaart, maar hoe dan ook, volgens mij gaat het op de een of andere manier weer goed met hem:D Dus gelukkig maar!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Kan het niet zijn dat hij teveel lucht in zijn lichaam heeft?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right