• De maten van mijn vriend hebben het achterlijke idee bedacht om mijn vriend ergens te droppen in de middel of nowhere. In het bos om half drie nachts. Met 10 cent beltegoed zodat hij nog kan smsen als er wat is.

    Ik heb gezegt dat ik ze afmaak als ze dat durfen te doen. Gewoonweg omdat ik weet dat mijn vriend daar veel te gevoelig voor is. Meneer gaat hoogtwaarschijnlijk verdwalen en dan moeten ik en mijn vader hem gaan zoeken in dat ubergrote bos.

    Maar hij wil niet na me luisteren en hij wil zich bewijzen tegenover zijn vrienden.

    Wat nu?

    iPotter schreef:
    (...)
    Prinses is nog wel schattig, omdat het zo sarcastisch klinkt :'D


    Zo zou ik het wel zeggen idd, maar er zijn dus ook mensen die een meisje serieus princes noemen als koosnaampje :P Dat is echt afschuwelijk D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Wtf.
    Zoals iemand het al zei,drop hen in middle of nowhere. Dan piepen ze wel anders


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    ik vind dit sowieso al helemaal nergens op slaan.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Grover schreef:
    Wtf.
    Zoals iemand het al zei,drop hen in middle of nowhere. Dan piepen ze wel anders


    Waarom? WAt is het probleem van ergens gedropt worden? Ik zou het wel willen doen, hoewel liever dat die vrienden ook meegaan zodat we met zijn allen door het bos kunnen struienen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Zo zou ik het wel zeggen idd, maar er zijn dus ook mensen die een meisje serieus princes noemen als koosnaampje :P Dat is echt afschuwelijk D:

    Eigenlijk vind ik alle koosnaampjes vrij belachelijk, buiten als ze echt origineel zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    uhm, zijn keuze..


    Don't dream your life, but live your dream!

    De slenderman komt je vriend halen als die in het bos gedropt word.. ik dacht ineens aan de slenderman toen ik bos las.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    NurseJoy schreef:
    Tie up his friends with rope, drop THEM in the forest.

    Then laugh as you drive away. Laugh hard.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Raveleijn schreef:
    De slenderman komt je vriend halen als die in het bos gedropt word.. ik dacht ineens aan de slenderman toen ik bos las.


    Ik hoef hem niet. Heb liever meisjes, die gillen zo leuk :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ik hoef hem niet. Heb liever meisjes, die gillen zo leuk :Y)


    Pfff. Niet alle meisjes gillen hoor. -gayhand


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Zijn vrienden zullen hem een lafaard vinden als hij het nu nog af zou zeggen, en je weet hoe jongens zijn. Ze willen zich bewijzen tegenover hun vrienden.
    Als ik jou was zou ik hem gewoon laten gaan, je hebt hem gewaarschuwd. :'D

    Hahaha, wow dat is zo kinderachtig. Doet me denken aan kamp of zo dat ze spelletjes spelen


    All I have in life, is my imagniation.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Feorge schreef:


    - out -


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ik hoef hem niet. Heb liever meisjes, die gillen zo leuk :Y)

    Ga jij nou maar op jacht naar Emma Watson x']

    & da's waar!

    @Crystalflame, wel als de slenderman achter je staat, denk ik.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”