De maten van mijn vriend hebben het achterlijke idee bedacht om mijn vriend ergens te droppen in de middel of nowhere. In het bos om half drie nachts. Met 10 cent beltegoed zodat hij nog kan smsen als er wat is.
Ik heb gezegt dat ik ze afmaak als ze dat durfen te doen. Gewoonweg omdat ik weet dat mijn vriend daar veel te gevoelig voor is. Meneer gaat hoogtwaarschijnlijk verdwalen en dan moeten ik en mijn vader hem gaan zoeken in dat ubergrote bos.
Maar hij wil niet na me luisteren en hij wil zich bewijzen tegenover zijn vrienden.
Wat nu?
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Ze willen mijn vriend gaan droppen...
Ze willen mijn vriend gaan droppen... - Liefde, Vriendschap & Familie
-
1 sep 2011 - 13:151 sep 2011 - 16:51
iPotter schreef:
(...)
Prinses is nog wel schattig, omdat het zo sarcastisch klinkt :'D
Zo zou ik het wel zeggen idd, maar er zijn dus ook mensen die een meisje serieus princes noemen als koosnaampje Dat is echt afschuwelijkquidquid excusatio prandium pro
1 sep 2011 - 16:51Wtf.
Zoals iemand het al zei,drop hen in middle of nowhere. Dan piepen ze wel andersIl vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.
1 sep 2011 - 16:51ik vind dit sowieso al helemaal nergens op slaan.
I'm like Coca Cola, I can open happiness too.
1 sep 2011 - 16:52Grover schreef:
Wtf.
Zoals iemand het al zei,drop hen in middle of nowhere. Dan piepen ze wel anders
Waarom? WAt is het probleem van ergens gedropt worden? Ik zou het wel willen doen, hoewel liever dat die vrienden ook meegaan zodat we met zijn allen door het bos kunnen struienenquidquid excusatio prandium pro
1 sep 2011 - 16:53DeSlenderman schreef:
(...)
Zo zou ik het wel zeggen idd, maar er zijn dus ook mensen die een meisje serieus princes noemen als koosnaampje Dat is echt afschuwelijk
Eigenlijk vind ik alle koosnaampjes vrij belachelijk, buiten als ze echt origineel zijn.Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.
1 sep 2011 - 16:581 sep 2011 - 16:59De slenderman komt je vriend halen als die in het bos gedropt word.. ik dacht ineens aan de slenderman toen ik bos las.
It does not do to dwell on dreams and forget to live.
1 sep 2011 - 17:00NurseJoy schreef:
Tie up his friends with rope, drop THEM in the forest.
Then laugh as you drive away. Laugh hard.Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.
1 sep 2011 - 17:01Raveleijn schreef:
De slenderman komt je vriend halen als die in het bos gedropt word.. ik dacht ineens aan de slenderman toen ik bos las.
Ik hoef hem niet. Heb liever meisjes, die gillen zo leukquidquid excusatio prandium pro
1 sep 2011 - 17:02DeSlenderman schreef:
(...)
Ik hoef hem niet. Heb liever meisjes, die gillen zo leuk
Pfff. Niet alle meisjes gillen hoor. -gayhandI know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
1 sep 2011 - 17:02Zijn vrienden zullen hem een lafaard vinden als hij het nu nog af zou zeggen, en je weet hoe jongens zijn. Ze willen zich bewijzen tegenover hun vrienden.
Als ik jou was zou ik hem gewoon laten gaan, je hebt hem gewaarschuwd. :'D1 sep 2011 - 17:03Hahaha, wow dat is zo kinderachtig. Doet me denken aan kamp of zo dat ze spelletjes spelen
All I have in life, is my imagniation.
1 sep 2011 - 17:091 sep 2011 - 17:09Feorge schreef:
- out -Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.
1 sep 2011 - 17:09