• De maten van mijn vriend hebben het achterlijke idee bedacht om mijn vriend ergens te droppen in de middel of nowhere. In het bos om half drie nachts. Met 10 cent beltegoed zodat hij nog kan smsen als er wat is.

    Ik heb gezegt dat ik ze afmaak als ze dat durfen te doen. Gewoonweg omdat ik weet dat mijn vriend daar veel te gevoelig voor is. Meneer gaat hoogtwaarschijnlijk verdwalen en dan moeten ik en mijn vader hem gaan zoeken in dat ubergrote bos.

    Maar hij wil niet na me luisteren en hij wil zich bewijzen tegenover zijn vrienden.

    Wat nu?

    Hale schreef:
    (...)

    Nou ja..

    Ik bedoel ermee dat hij het denk ik niet aankan.


    Oeh, en wat is t ergste dat gebeurt? Hij raakt verdwaald, moet de hele nacht alleen in het donkere bos zitten, en de volgende dag mogen zijn vrienden hem gaan zoeken. Bossen in Nederland zitten geen dieren die gevaarlijker zijn dan chagerijnige koeien, voor zover ik weet. Het is ook niet echt koud genoeg om dood te vriezen.

    Plus, als hij inderdaad verdwaalt dan zal ie voortaan naar je luisteren omdat je gelijk had :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Jesssie schreef:
    Als hij het wilt moet hij het toch doen? :')


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Hale schreef:
    (...)

    Nou ja..

    Ik bedoel ermee dat hij het denk ik niet aankan.


    Wat een vertrouwen in je vriend weer, poeh.

    Samurai schreef:
    (...)

    Wat een vertrouwen in je vriend weer, poeh.


    Ik heb vertrouwen in hem.

    Alleen ik maak me heel snel zorgen om hem ook omdat hij heel gevoelig is.

    Genius schreef:
    Laat hem lekker.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Just trust him & als er wat is kan hij toch sms'en?


    26 - 02 - '16

    Jesssie schreef:
    Als hij het wilt moet hij het toch doen? :')


    Firm believer of all that is magic

    Hij is degene zonder beltegoed, jij niet, dus idd jij kan hem nog gewoon bellen enzo


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Jij en je vriend...


    We're all mad here.

    Jesssie schreef:
    Als hij het wilt moet hij het toch doen? :')

    C18 schreef:
    Als ie niet wil luisteren heeft ie gewoon vette pech als ie verdwaalt :'D
    Ja, dan heb ik zoiets van: zoek 't maar uut joh (krul).


    Let it come and let it be

    Lekker laten gaan, worden ze hard van.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Moet ie zelf weten. Als ie dat wilt, dan waarom niet?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hale schreef:
    Mijn vriend kan niet eens zijn eigen blouse strijken.

    Laat staan de weg na huis terug vinden in een donker bos...

    Dat zeg niks, ik kan ook niet strijken, maar dat moet me nog wel lukken(denk ik).
    Ik ben bang dat je hem niet tegen kunt houden, jongens moeten zich altijd bewijzen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het lijkt me zijn eigen keuze. Maar inderdaad, als je heel bezorgd bent, kun jij hem altijd nog bellen om hem te checken. He´ll be fine.


    Have you ever been alone in a crowded room?