• Ja, ik mis opeens een stel foto's op mijn laptop. Nou ja een stel, zeg maar een stuk of 100. Echt, grr, ik gooi dit ding dadelijk uit het raam.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vreemd.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    staat het niet ergens anders? Heb ik ook wel eens gehad, zocht ik gewoon verkeerd ;)

    Ai.

    Daarom heb ik een harde schijf en maak van alles een back-up once in a while. Thank you, Time Machine! :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Daystar schreef:
    staat het niet ergens anders? Heb ik ook wel eens gehad, zocht ik gewoon verkeerd ;)


    Nee, ze stonden in de map: blackberry. Omdat ik ze met mijn telefoon had gemaakt. Maar de map is weg. Dus ik alle andere mappen door gespurt niks


    "Ignite, my love. Ignite."

    HeyApple schreef:
    (...)

    Nee, ze stonden in de map: blackberry. Omdat ik ze met mijn telefoon had gemaakt. Maar de map is weg. Dus ik alle andere mappen door gespurt niks


    Hmmm staat het niet in je prullenbak?

    Daystar schreef:
    (...)

    Hmmm staat het niet in je prullenbak?


    ook niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    HeyApple schreef:
    (...)

    ook niet.

    Dan denk ik niet datik het weet, er zal ook vast wel een computer zoekprogramma zijn waarmee je dat kan zoeken in je computer en dingen kan vinden enzo, moet je ff google'en.