• Hey ! Ik ga een verhaal maken bij standalone's hier gaat het over;

    Een meisje die heeft een vriend, dan pakt een ander meisje de vriend af. Het `ene` meisje, die gaat dan heel kattig doen en vreselijk. Dat meisje vind het zo erg en pleegt zelfmoord. Dan voelt dan `ene` meisje zich heel schuldig..... Verder ga ik nog niet, dat is een verassing


    Verassing1 =LOLLIPOPx
    Verassing2=SamxLiebe
    Verassing3=PersianRose
    Verassing4=CandyQueenx3
    Verassing5=NimmaGirl


    ATTENTIE! JE MOET EEN TEKST JE DOEN, ANDERS WORDT JE NIET UITGEKOZEN
    Dit moet je invullen;
    Naam;
    Leeftijd;
    Rol;
    Likes;
    Dislikes;
    Verliefd?
    Tekstje;


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Niemand.. ;,[


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Naam;
    Rose (A)
    Leeftijd;
    16
    Rol;
    Verassing 3
    Likes;
    Boys& Friends
    Dislikes;
    Playerz' & Bitcha'z
    Verliefd?
    Jaa =D
    Tekstje;
    Listen up Bitch!





    Rose is de naam van deze chicka. 15 Jaar ben ikuu. Jawel 16. Ik weet.. ik lyk jonger[/eigendunk] maar.. SO WHAT! Ben je jaloers ofz? Hobby's heb ik niet en die wil ik ook niet hebben. Ik heb 1 oudere broer die er niet toe doet. Myn humeur is afwisselend en ik kan ook best lief zyn hoor. Meestal ben ik ook wel gewoon lief. Maar meer heb ik niet te zeggen...



    So Bye!





    XxX Rose


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam; Sam

    Leeftijd; 16

    Rol; verassing 2

    Likes; Sneeuw, foto's, films, muziek, gitaar spelen.


    Dislikes; Arrogantie, lege batterijen, oneerlijkheid.

    Verliefd? momenteel niet.

    Tekstje;
    Hee ik ben Sam,
    16 jaartjes oud.
    Sinds een jaartje probeer ik in mn vrije tijd te leren gitaar te spelen enzo.
    Gaat opzich wel goed!!
    Muziek is echt mn passie!
    Ik kan me altijd kwijt in muziek!
    Verder heb k er echt een hekel aan als mensen tegen me liegen, de waarheid komt toch wel boven water.

    what you see, is what you get!


    liefs, Sam


    i need you like a heart needs a beat.

    MORE?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    JEEEEEEEE! bedankt voor de rol! =D


    i need you like a heart needs a beat.

    xD Graag gedaan hoor [Angel}


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Annelies wil 1 !! Info komt ^^

    5! Info komt ^^


    Naam; Annelies

    Leeftijd; 16

    Rol; Verrassing 1 of een andere ^^

    Likes; IceCream, vrienden, muziek, Hello Kitty, chocolade

    Dislikes; Arrogante en irritante mensen, spinnen en insecten

    Verliefd? Beetje ^^

    Tekstje;

    Haaii pretty's<3

    Mijn naam is zoals je hierboven misschien al gezien had Annelies en ik leef al zo'n 16 jaar op deze planeet. Zoals je ziet heb ik blonde haren en misschien zie je het niet goed maar m'n ogen zijn eigenlijk helder blauw. Tjah, ik en m'n beste vriendin waren ons als deze foto was genomen aan het opmaken en verkleden and that shiit en toen had ik lenzen in gedaan. Donker bruine om het duidelijk te maken. Ach, wat meer over mezelf want eerlijk, jullie willen écht niet dat ik een hele tijd over m'n haar&ogen zit te zeiken hea? Nou, in mijn vrije tijd ga ik erg veel weg met m'n vrienden, ga ik meestl shoppen en doe ik nog van die leuke shiit. Ach what, ik moet eigenlijk gaan want ga vandaag uit shoppen en naar een beautycenter enzoo!

    KiSsEz <3


    Naam; Kim
    Leeftijd; KIES JIJ MAAR
    Rol; Verassing 5
    Likes; Voetballen,Skaten
    Dislikes; Enge stille kinderen
    Verliefd?: Jep
    Tekstje; Hoii,ik ben dus Kim en heb licht blond haar tot aan me kont. Ik ben erg lang en dat komt door me benen en ben ook erg slank en misschien zelfs iets té slank. Ik luister graag muziek,vooral onder het sporten en tja verder heb ik niet veel nieuws ofzo en zeg ik: BYEE

    Naam;Shanice

    Leeftijd; in quiz uhmm,,,,16

    Rol;verassing 5

    Likes; Lolly's,kauwgom,friends,dansen,zingen

    Dislikes;shoppen,arogante bitchy's

    Verliefd?Nop ^^

    Tekstje;
    Heey liefkes,,ik ben Shanice en ik ben 16 jaar geleden op deze wereld gedropt.Mensen vinden mij soms echt raar,maar mij boeit het niet,Ik ben hyper en vaak melig.Maar ik ben heel erg verlegen bij mensen die ik niet ken.Maar als ik je iets beter ken heb ik echt een grote mond!!Veder hou ik van alles en nog wat,maar ik haat Shoppen!!het is miss een meidending maar ik haat dat,eigelijk ben ik een soort halve jongen,ik hou niet van rokjes en jurkjes,Oke miss wel jurkjes maar dn over een broek.Ik maak me niet vaak op,alleen labello en oogschaduw.Naja ik ben gek op spruitjes,kauwgom en lolly's en ik vind Hello Kitty best lol^^Verder hou ik heel erg van mijn vrienden naja ik gaaj^^

    xoxo Shanice


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    als ik niet word gekozen voor 5 doe dn maar 4 of 1 ^^


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Dankje <3

    Naam; Noël

    Leeftijd; 17

    Rol; Verrasing 4 :D Maakt eigenlijk niet uit xD

    Likes; Shoppen, Mijn vrienden, Muziek, Horrorfilms :D, anime, Tekenen :P

    Dislikes; Spinnen, Mensen die denken datr ze beter zijn:P Veelste dure make-up xD

    Verliefd? Nope, Misschien ooit nog :P

    Tekstje;
    HOii :D
    Ik ben Noël, Ben 17 jaar geleden heir op de wereld gedropt :D, Ik hoe veel vak Anime, en anime tekenen,
    Met een Horrorfilm zit je bij mij ook altijd goed (A), Ik heb een hekel aan spinnen :P, Walgelijke beewsten zijn dat :P, ik heb geen vriendje op dit moment, Weet niet of ik dat nu ook wel wil,Maar natuurlijk check ik wel elke jongen die ik tegen kom:P, Ik kan soms bitchy overkomen, maar daar moet je niet opletten ;)

    See ya (L) Xx Noël :)


    Every tear falls down for a reason.

    Naam; Michelle

    Leeftijd; 17

    Rol; 4

    Likes; Hello kitty, Shoppen, feesten

    Dislikes; Regen, Fietsen, Winter, huppels

    Verliefd?; Ja op Tom x]

    Tekstje;

    Heeey Lieferd!!

    Ik ben Michelle en mijn karakter is nogal Bitchy, waar ik eigenlijk niet zo trots op ben x[.. ik ben verslaafd aan chocolade, shoppen, en hello kitty, ik val op aparte jongen, en ze moeten niet te serieus zijn met een relatie,, <
    Bubaaai!<3