Dit verhaal zal Who's Laughing Now gaan heten, niet dat het gebaseerd is op het liedje van Jessie J. Het is juist gebaseerd op Wild Child, maar zal een vrij andere verhaallijn hebben. Die kan ik er nog niet bij zetten, want ik heb er nog niet echt een gemaakt. Maar het zal dus over een Amerikaans meisje gaan dat wegens slecht gedrag naar een kostschool in Engeland wordt gestuurd, waar zo voorspelbaar als het ook mag zijn de jongens van One Direction ook naar toe gaan. Allemaal met een verschillende verhaal, dus niet allemaal zullen ze stout of juist braaf zijn.
Ik zoek rollen voor de leerlingen van deze school en dan speciaal vier nieuwe vriendinnen voor de hoofdrol. Deze meisjes zijn wel erg braaf, maar zien al lang de jongens van One Direction staan. One Direction bestaat niet en het verhaal speelt zich gewoon af in 2011. Erbij zetten dat ze het vriendinnetje van Harry of een andere wordt, zal niet veel zin hebben, want ik combineer ze in de loop van het verhaal.
Informatie
Voornaam:
Achternaam:
Volledige naam: Een vrij normale, Engelse naam. Niet te apart.
Leeftijd en geboortedatum: 16-18.
Uiterlijk: Een bekend persoon, het liefste een model of een actrice uit een serie.
Karakter: Voor de vier vriendinnen zoek ik verschillende types. Dus graag niet allemaal de overvrolijke, grappige meid.
Familie:
Extra:
Waarschuwen?
[ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:43 ]
Big girls cry when their hearts are breaking