• In dit topic hou ik bij hoe het met mijn lievelingsoom gaat. Zo weten jullie ook hoe ik me voel en ik kan hier mijn emoties kwijt. Nou nu heb ik dus gehoord dat iemand hem komt wassen en verzorgen want dat kan hij niet meer. Hij wil thuis blijven en wil niet voor zijn dood nog naar het ziekenhuis of het hospice. Ik heb het er heel moeilijk mee en misschien dat ik hem nog één keertje ga opzoeken. Maar dat weet ik nog niet. Heb eigenlijk al afscheid van hem genomen ;'(


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ga hem een keertje opzoeken ^^

    armanii schreef:
    Ga hem een keertje opzoeken ^^

    Heb ik al gedaan maar heb al afscheid van hem genomen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Hmm, ik weet niet wat je moet doen. Ik heb mijn opa de laatste maanden voor zijn dood ook maar weinig bezocht en ik heb daar wel spijt van eigenlijk, omdat ik nooit echt 'afscheid' heb genomen en dat neem ik mezelf wel kwalijk. Maar jij hebt dat wel gedaan zeg je. Ik hoop gewoond dat je jezelf niets hoeft kwalijk te nemen als het zover is, want dan voel je je heel erg schuldig. Dus nu het nog kan en je wil het ook, ga hem nog maar eens gaan bezoeken (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Hmm, ik weet niet wat je moet doen. Ik heb mijn opa de laatste maanden voor zijn dood ook maar weinig bezocht en ik heb daar wel spijt van eigenlijk, omdat ik nooit echt 'afscheid' heb genomen en dat neem ik mezelf wel kwalijk. Maar jij hebt dat wel gedaan zeg je. Ik hoop gewoond dat je jezelf niets hoeft kwalijk te nemen als het zover is, want dan voel je je heel erg schuldig. Dus nu het nog kan en je wil het ook, ga hem nog maar eens gaan bezoeken (:

    Ahaa okee denk dat ik dat ook nog wel ga doen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik denk dat je spijt gaat krijgen als je het niet doet. Als het eenmaal over is, dan is het namelijk te laat en ga je misschien denken 'Had ik maar..' Ik zou dus gewoon erheen gaan, slechter kun je er namelijk niet van worden! Heel veel sterkte trouwens.


    To infinity and beyond •

    Deletrius schreef:
    (...)
    Heb ik al gedaan maar heb al afscheid van hem genomen.

    Dan doe je het weer ..

    Deletrius schreef:
    (...)
    Ahaa okee denk dat ik dat ook nog wel ga doen.

    Ik denk dat dat een goed idee is (: Zolang het nog kan, moet je het gewoon doen. Want eenmaal te laat, kan je er niets meer aan veranderen, en ga je misschien spijt krijgen. Veel sterkte meid (: Als je eens wil praten, je weet me te vinden.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    armanii schreef:
    (...)
    Dan doe je het weer ..


    You can't not look cool with a crossbow.

    Caipirinha schreef:
    Ik denk dat je spijt gaat krijgen als je het niet doet. Als het eenmaal over is, dan is het namelijk te laat en ga je misschien denken 'Had ik maar..' Ik zou dus gewoon erheen gaan, slechter kun je er namelijk niet van worden! Heel veel sterkte trouwens.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    armanii schreef:
    (...)
    Dan doe je het weer ..

    Uuh 1 keer is genoeg hoor? :O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Negligible schreef:
    Hmm, ik weet niet wat je moet doen. Ik heb mijn opa de laatste maanden voor zijn dood ook maar weinig bezocht en ik heb daar wel spijt van eigenlijk, omdat ik nooit echt 'afscheid' heb genomen en dat neem ik mezelf wel kwalijk. Maar jij hebt dat wel gedaan zeg je. Ik hoop gewoond dat je jezelf niets hoeft kwalijk te nemen als het zover is, want dan voel je je heel erg schuldig. Dus nu het nog kan en je wil het ook, ga hem nog maar eens gaan bezoeken (:


    Alleen heb ik het dan met m'n beppe.. Was ik de laatste twee dagen wel naar haar toe gegaan toen ze 'ingeslapen' werd.


    La credenza è una medicina contro il timore