• Meestal bedenk ik al mijn personages zelf, maar ik heb er voor dit verhaal vrij veel nodig die ik wil uitdiepen.

Exit [Escape from Society]
    Exit gaat over een groep jongeren die niet langer deel willen nemen aan de maatschappij. Samen besluiten ze er simpelweg uit te stappen en ver van de bewoonde wereld hun eigen leventje te beginnen. Ze willen een betere wereld ontwikkelen. Eentje waar mensen eerlijk zijn en vol van liefde. Een wereld zonder competitie, geweld, ziekte, bedrog, leugens, media, mode en politiek. Terug naar hoe lang geleden de mensheid begon.

Ik heb nodig

# 4 meisjes
    # 4 jongens

Ik wil hiervan weten

Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:[geen foto, een beschrijving]
    Karakter:
    Waarom wil je personage alles achterlaten:
    Verleden:

Ik laat je horen of ik het personage in mijn verhaal vind passen en wat ik ga gebruiken. Dus voel je vrij om te maken wat je wil, ik maak uiteindelijk een selectie.

Let goed op elkaars rollen zodat we niet allemaal dezelfde verhalen krijgen. Het hoofdpersonage werd door haar vader begluurd, gefilmd en ze moest vaak dingen voor hem doen. Seksuele mishandelingen dus. Een ander personage werd regelmatig bruut in elkaar geslagen door zijn vader, tot deze zelfmoord had gepleegd. De eerste rol die gemaakt is op dit forum heeft ook te maken gehad met geweld. Dus daarmee zijn de gewelddadige papa rollen op.

[ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 14:18 ]

"Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

Naam: Christina McKenzie
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk: Christina heeft lichtblauwe ogen, met diepbruin haar. Ze is vrij dun, maar is ook best wel klein. Ze is vrij sterk, en dat kun je ook wel zien aan haar lichaam.
    Karakter: Stoer is een duidelijke karaktertrek van haar. Maar ze is aan de andere kant wel heel erg medelevend. Ze kan soms behoorlijk perfectionistisch zijn wat soms ook wel echt vervelend kan zijn. Ze is altijd behulpzaam, en aardig tegen iedereen. Het is wel zo dat ze soms best aggressief uit de hoek kan komen. Rechtvaardigheid speelt ook een heel erg belangrijke rol bij haar.
    Waarom wil je personage alles achterlaten: Ik denk dat je uit de beschrijving wel kunt opmaken dat ze nogal anders is, en ze is zat van alle opmerkingen die ze naar haar hoofd gegooid krijgt. Ze is het helemaal zat met de maatschappij en wordt er ziek van dat er alleen maar naar geld omgekeken wordt, en eigenlijk niet meer naar de mensen.
    Verleden: Vroeger was Christina altijd het 'verlegen' meisje. Ze werd behoorlijk veel gepest en gekleineerd. Hierdoor is ze vrij hard geworden. Thuis heeft ze het ook niet altijd even gemakkelijk gehad met een vader die haar geregeld sloeg als hij weer is dronken was. Ze heeft van huis uit meegekregen dat je hard moet zijn, en niet teveel moet zeuren. Dit zijn ook de redenen waarom ze soms aggressief uit de hoek kan komen omdat ze dat van huis uit mee heeft gekregen, en dat ze vindt dat mensen niet teveel moeten klagen. Maar ze vindt wel dat ze op moeten komen voor hun recht, en zich niet moeten laten kleineren.

[ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 14:11 ]

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Naam: Alex Trias

Leeftijd: 21

Uiterlijk: Alex heeft grijze bijna zwarte ogen, en lang zwart haar. hij is niet heel groot (1.73) maar heeft een sterk lichaam.verder heeft hij een litteken over z'n rechter oog lopen en heeft daar dus altijd haar voor hangen

Karakter: hij is bijna altijd stil en in zichzelf gekeerd,als hij iets zegt meent hij het ook altijd, maar is meestal is hij wel aardig. hij houd er niet van als mensen steeds om aandacht vragen en als dat wel het geval is kan hij redelijk flippen. hij is niet bang voor de dood

Waarom wil je personage alles achterlaten: alex heeft z'n ouders nooit gekend en doet daar ook niet moeilijk over maar heeft van kinds af aan in pleeggezinnen en opvangtehuize gewoond en heeft daar heel wat meegemaakt, ook is hij het zat om alsmaar uitgescholden te worden als emo of dingen te horen krijgen als ga jezelf snijden enz... daarom is hij het zat

Verleden: zoals ik al zij komt hij uit een reeks van pleeggezinnen en opvanghuizen waar er niet altijd al te aardig word omgegaan,toen hij 15 was is het litteken gekomen door een gevecht in een opvangtehuis waarbij ook 3 doden zijn gevallen, op z'n 17e is hij weggelopen en heeft hij 2 jaar in een krakers pand gewoond en toen is hij rond gaan reizen tot hij dit tegen kwam

[ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 19:47 ]

Heb je nog steeds rollen nodig? -Ik zag je bericht in je hoofdstuk :'D-

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Naam: Liam Gryfter
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:Liam heeft blond piekend haar. Hoe hard hij ook zijn best doet het blijft niet in model zitten. Liam is lang namelijke 1.87 en heeft een goed getraint lichaam. Hij word in de zon erg snel bruin en heeft rond zijn neus een paar kleine sproetjes.
    Karakter: Liam is spontaan en sociaal. Hij weet wat hij in het leven wilt maar is wel erg koppig en naief. Hij is slim maar heeft wel een concentratie probleem. Liam doet aan hardlopen en honkbal waar hij ook wel goed in is.
    Waarom wil je personage alles achterlaten: Zijn zusje overleed een maand geleden en hij heeft het idee dat het zijn schuld is. Ze zaten samen in de auto en de kant waar zij zat werd in gereden door een dronke man in een groot busje.
    Verleden:

AshKetchum schreef:
    Heb je nog steeds rollen nodig? -Ik zag je bericht in je hoofdstuk :'D-

Jaa nog steeds:) Haha, anders ben ik bang dat ik teveel in hetzelfde soort personages ga hangen omdat er te veel zijn.

Naam: Talitha Payton.
    Leeftijd: 19.
    Uiterlijk: Talitha heeft een getinte huid. Haar donkerbruine haren vallen tot over haar schouders en zijn steil. Haar schuine pony valt over haar groene ogen en ze gebruikt vaak leuke strikjes in haar haar. Haar zwarte wimpers vallen op doordat ze erg lang zijn en haar lippen hebben een donkerroze kleur.
    Haar neus is niet erg groot, maar ook niet klein. Ze heeft één ringetje door haar onderlip en heeft een goed gevoel voor kleding&makeup.
    Karakter: Talitha is een meisje dat van zich afbijt. Ze laat mensen niet 'te dichtbij' haar komen en vertrouwt mensen dus niet gauw. Ze houdt ervan om te lachen en als ze zich op haar gemak voelt is ze erg aardig.
    Iedereen ziet haar als een beetje een bitch, maar dat is ze totaal niet.
    Waarom wilt je personage alles achterlaten: Omdat de mensen allemaal nep zijn. De mensen waarvan je ze vertrouwt laten je uiteindelijk allemaal vallen. Ze word weinig gewadeerd om de dingen die ze doet en het word haar allemaal soms te veel. Ze houdt niet van het idee dat mensen meer om geld kunnen geven dan om hun eigen vrienden.
    Verleden: Talitha is vaak seksueel mishandeld door haar oom, hij nam de dingen op en als ze er één woord over sprak dreigde hij het op internet te zetten. Ze heeft het niet zo op familie. Haar ouders waren bijna altijd werken en als ze thuis waren, waren ze alsnog met hun werk bezig. Haar broer is gestorven door een auto-ongeluk, wat haar ook nog steeds zwaar aan het hart ligt.

[ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 23:11 ]

I never finish anyth

Naam: Blaise Hathaway.
    Leeftijd: 19.
    Uiterlijk: Blaise heeft donkerbruine krullen en een blanke huid. Zijn groene ogen vinden mensen erg mooi en zijn witte tanden staan mooi recht.
    Een kleine zichtbare sixpack vormt zich langzaam op zijn buik.
    Hij heeft één oorbel in zijn linkeroor en heeft een kleine litteken op zijn wang van zijn geboorte. -keizersnee.-
    Karakter: Blaise is een spontane jongen en erg grappig. Hij kan ook sirieus zijn en is gauw bezorgt om andere. Blaise is ook erg koppig en als hij eenmaal een idee in zijn hoofd heeft zul je veel moeite moeten doen om het eruit te stampen. Zelf is Blaise ook erg sterk en slim. Eigenlijk is hij best wel onzeker enzeu over zichzelf maar dat verbergt hij met een simpele glimlach.
    Waarom wil je personage alles achterlaten&Verleden: Blaise heeft zich van jongs af aan laten vertellen dat alles wat hij doet niet goed genoeg is.
    Zijn jongere zusje is overleden aan kanker en zijn moeder raaktte langzaam aan de drugs. Zijn vader is lang voor zijn geboorte vertrokken en heeft hij nooit leren kennen. Blaise moest voor zijn moeder altijd de drugs meesmokkelen voor haar en kwam zo in gevaarlijke werelden terecht.
    Hij heeft er genoeg van dat mensen zo minachtend tegen over elkaar doen en zichzelf kapot maken.

[ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 9:26 ]

I never finish anyth

Meer rollen zijn nog steeds welkom:)

Naam: Aimély Lequant
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk: Aimély heeft een bleke huid, lang, koperkleurig haar, en karamelkleurige ogen. Ze draagt altijd rokken en jurken, vaak in lichte kleuren met lieve prints, en ziet er veel jonger uit dan ze is. Ze zou makkelijk voor vijftien of zestien door kunnen gaan.
    Karakter: Aimély heeft een fobie voor grote mensenmassa's, maar ook in kleine groepen vindt ze het vaak nog moeilijk om contact te maken, en houdt ze zich vaak op de achtergrond. Ze huilt vrij snel maar van boosheid laat ze nooit iets merken, dat kropt ze allemaal op tot het er in één keer uitbarst, zo hevig dat niemand het ooit van een persoon zoals zij zou kunnen verwachten. Ze is vrij angstig en is graag alleen.
    Waarom wil je personage alles achterlaten: Omdat er in deze maatschappij volgens Aimély geen plaats is voor mensen die buiten 'de groep' vallen. Die worden uitgekotst; weggepest; kapotgemaakt. Als het Exit-project er niet was geweest was Aimély waarschijnlijk voor altijd binnen gebleven, omdat ze mensen vreest.
    Verleden: Aimély was altijd al anders dan de rest, maar ze probeerde altijd heel hard erbij te horen, en hield haar interesse in natuur, fantasie en mythologie geheim. Tot er op de middelbare school leugens over haar werden verspreid. Ze besloot toen dat het niets meer uitmaakte, dat ze toch nooit populair zou worden, en besloot compleet zichzelf te zijn, overal. Ze droeg wat ze wilde, zei wat ze wilde en werd een sterke jonge vrouw, hoewel ze maar één vriendin had. Die vriendin was net zoals zij, ze voelden elkaar perfect aan. Haar vriendin werd ook gepest, erger dan Aimély. Zó erg dat ze besloot zelfmoord te plegen. Aimély was degene die haar vond, hangend in het trapgat. In één klap werd al haar nieuw verworven zelfverzekerdheid de grond in geboord. Ze hield zich schuil in haar huis en vertoonde zich nergens meer in het openbaar, tot ze via een advertentie in een naar binnen gewaaide krant iets over Exit vond. Ze ziet dit als haar laatste kans - wordt dit het niet, dan hoeft het leven van haar écht niet meer, en pleegt ze net als haar vriendin zelfmoord.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Naam: Elia Jennar
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk:[geen foto, een beschrijving]
    Elia heeft een prachtige donkere huidskleur waar ze trots op is. Haar lichaam bezit prachtige vormen zonder dat die haar dik maken en haar licht-grijze ogen zijn haar grootste uitzonderlijkheid. Ze heeft lang zwart haar dat ongeveer tot aan haar knieën reikt.
    Karakter:
    Elia is het stillere type, ze observeert, ze denkt, maar neemt zeker geen overhaaste beslissingen.
    Je zou haar de hersenen van de groep kunnen noemen. Mensen die advies nodig hebben, of iets dringend moeten weten, kunnen altijd bij haar terecht.
    Van de vrouwen is zij ook het meest onbereikbaar, waardoor meer jongens voor haar vallen, maar zij zal niet snel de liefde van een man aanvaarde, niet als de jongen geen hersenen en liefde toont.
    Waarom wil je personage alles achterlaten:
    Elia was altijd het slachtoffer van rasisme. Met haar buitegewone uiterlijk hoorde ze niet bij de blanke of bij de zwarte. Zij hoorde tussen deze werelden. Geen van beide wilde haar aanvaarden zoals ze was en dat stoorde Elia. Ze sloot zich op in haar kamer, at dagenlang niets en kwam uiteindelijk weer buiten toen ze haar jongere broer hadden doodgeschoten, simpelweg omdat hij haar broer was.
    Vanaf die dag wist ze dat zij geen deel wou zijn van die wereld.
    Verleden:
    Elia komt uit een groot gezin bestaande uit 10 kinderen. Elk van een andere man. Haar moeder verdiende geld door 's avonds mannen te ontvangen en hen te plezieren, met de gevolgen van dien.
    Ze had niet veel vroeger, maar ze had genoeg om gelukkig te zijn.
    vanaf haar negende begonnen de meeste pesterijen en rasistiche opmerkingen, waardoor ze zich steeds meer begon terug te trekken. Haar jongere broer Nali was haar enige hou vast. Ze waren twee handen op één buik.
    Zelfs toen ze zichzelf dagenlang opsloot, was hij de enige die in haar geloofde.
    het was dan ook een rake klap voor haar toen ze te horen kreeg dat haar geliefde Nali het leven verlaten had.

Naam: Caleb Douglas
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk: Caleb zijn donkere haren zijn in een gemakkelijke snit gesneden om zijn luiheid niet op proef te stellen. IJdelheid is een drang die hij niet naar waarde schat. Zijn lichte stoppelbaard die zijn kaak onaanraakbaar maakt is daar dan ook weer een product van. Volgens zijn beste vriendin in zijn oude woonplaats, Ava, werd hij toch nooit als onaantrekkelijk beschouwt. Hij heeft een gloed van aangeboren charisma over zich hangen. Zijn bouw wordt eerder omschreven als slank in plaats van gespierd. Hij heeft geen brede schouders of armspieren om u tegen te zeggen, maar alles zit strak genoeg. Zijn lichtgrijze ogen, die beschermd worden door een zwarte bril, lijken recht in je ziel te kijken alsof ze al weten wie je echt bent, wat je voor hem achterhoudt. Ava plaagde hem ook vaak met zijn lengte. Hij torende vaak ietwat uit boven de doorsnee menigte, iets wat hij als positief aanneemt.
    Karakter: Caleb prijst zichzelf graag aan als realist. Alhoewel achterdochtigheid vaak zijn gedachten controleert. Hij vertouwt nooit iemand volledig, omdat mensen onbetrouwbare wezens zijn van nature uit. Caleb heeft ook dat aangeboren leiderschap in hem. Hij zit nooit in een dip en neemt meteen het voortouw als hij ziet dat iedereen in zak en as zit. Hij lijkt ook niet vatbaar te zijn voor de hatelijke karaktertrekken in de mens. Jaloezie, haat,… Hij lijkt altijd de sereniteit zelve, op het onverschillige af. Allemaal persoonlijkheidstrekken die gevormd zijn door de corruptie die de maatschappij overheerst. Caled hoopt dat Exit hem terug zijn gevoelens kan leren ontdekken, wanneer er eenmaal geen gevaar meer heerst.
    Waarom wil je personage alles achterlaten: Een aantal jaren geleden is zijn beste vriendin overleden nadat er sporen werden gevonden van verkrachting. De politie heeft de dader nooit gevonden. Caleb kweekt hier dan ook een afkeer tegen het systeem die laks is en zich niet meer bekommert om het leven maar om andere dingen. Wanneer hij op een dag getuige is van een moord op een oude dame, op klaarlichte dag in een klein steegje, is hij het geloof in de mensheid helemaal kwijt. De drijfveren die de mensen nu overheersen zijn de verkeerde. De maatschappij dringt de drang naar macht en geld aan ons op waardoor we niet anders kunnen dan hen gehoorzamen en dan ook marionetten worden van het systeem. Caleb weigert om te buigen voor de maatschappij hun grillen
    Verleden: Caleb kende zijn beste vriendin al van toen ze slecht konden lopen. Hij bekwam zijn alles toen ze opgroeiden en het gevoel van genegenheid werd beantwoord. Wanneer ze bruut uit zijn leven werd ontnomen begon Caleb zich af te sluiten, zelfs van zijn eigen familie. Hij bekwam een eenzaat en koesterde een lichte haat tegen het systeem. Zijn ouders leken hem na verloop van tijd te verstoten aangezien ze geen grip meer hadden op de schaduw die eens hun zoon was. Ze verhuisden naar de andere kant van de wereld en bleven hun zoon een maandelijks bedrag opsturen om hem op weg te helpen om zijn eigen leven te beginnen.

[ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 22:13 ]

I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

mag ik er nog een maken? :o

I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

Ja dat mag wel:) Dat word dan wel de laatste!