Meestal bedenk ik al mijn personages zelf, maar ik heb er voor dit verhaal vrij veel nodig die ik wil uitdiepen.
Exit [Escape from Society]
Exit gaat over een groep jongeren die niet langer deel willen nemen aan de maatschappij. Samen besluiten ze er simpelweg uit te stappen en ver van de bewoonde wereld hun eigen leventje te beginnen. Ze willen een betere wereld ontwikkelen. Eentje waar mensen eerlijk zijn en vol van liefde. Een wereld zonder competitie, geweld, ziekte, bedrog, leugens, media, mode en politiek. Terug naar hoe lang geleden de mensheid begon.
Ik heb nodig
# 4 meisjes
# 4 jongens
Ik wil hiervan weten
Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:[geen foto, een beschrijving]
Karakter:
Waarom wil je personage alles achterlaten:
Verleden:
Ik laat je horen of ik het personage in mijn verhaal vind passen en wat ik ga gebruiken. Dus voel je vrij om te maken wat je wil, ik maak uiteindelijk een selectie.
Let goed op elkaars rollen zodat we niet allemaal dezelfde verhalen krijgen. Het hoofdpersonage werd door haar vader begluurd, gefilmd en ze moest vaak dingen voor hem doen. Seksuele mishandelingen dus. Een ander personage werd regelmatig bruut in elkaar geslagen door zijn vader, tot deze zelfmoord had gepleegd. De eerste rol die gemaakt is op dit forum heeft ook te maken gehad met geweld. Dus daarmee zijn de gewelddadige papa rollen op.
[ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 14:18 ]
"Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow